• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Angie: jag vet, sjukt konstigt tycker jag.. Eller hur? Det borde ju bli starkare. Men om det bara varit skuggor eller spök tidigare kanske det blir starkare nu om jag är på äl+10. Kan ju va allt från äl+10 till bim +3

Alexander: tack för tumknipandet! :) slänger upp en bild imorgon..

• Knasten83

Alex: alldeles rätt inställning!! :) så härligt o se att äl är på ingång, man blir så ivrig!!

• Knasten83

Slemmis: jag tror på din magkänslan!! Detta är er månad! :)

Alex: men det kan ju bli en snabb topp under natten som hinner bli svag till imorgon så inte gråta.. ;)

• Knasten83

Det är typ som det som gick på ettan för ett tag sen, vetenskapens värld eller ngt. Kan du inte se det över nätet?

• Knasten83

En sak som gör mig lite fundersam nu är att jag har slutat blöda, hade brunt och lite rött i 2-3 dar. Nu när det slutat går jag ändå "mensvärk" i mellanåt... Typ ett par ggr om dan små stunder, sen inget alls..

• Knasten83

Jennie: som jag förstått det ska man äta det fram tills man får utslag på ältesten.

Zelmilainen: hm, ingen aning faktiskt... Har den varit öppen tidigare i dag eller igår så den stängt sig nu?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester