• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-10-16 17:22:26 följande:
    Hahahaha!! Alltså ni anar inte hur mycket jag skrattar!! Vilken sits jag sätter er i vänner!! :)

Ingen dammsugning, inga köttbullar och sen en del avundsjuka också att jag än en gång får ert fina stöd!! Jag skiter i det och vill att ni ska veta att jag uppskattar er!!!

Kraaaaam
    Betyder det att vi får se ett test idag?? ;)
    -Fjärde försöket- ÄL 30/10 -- BIM 13/11
  • viochdu
    Flikkan skrev 2012-10-16 17:22:13 följande:
    vi och du!
    Jag har svarat på dina frågor sedan igår, ligger på förra sidan tror jag :) 
    Blev det ett rosa streck på ett CB? det va märkligt.

MItt tips är att köpa ett CB till och ta. Och skita i RFSU.

Svarar senare lite mer utförligt. Jag måste rulla dom där köttbullarna nu...
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-10-16 17:22:50 följande:
    Viochdu: du tar fan priset!! Skrattar ihjäl mig!! Hahahaha
    Gör jag?? ;)

Första Priset går till viochdu och det är en bild på knastens test i hennes mailbox.??Solig

• viochdu
    Axsson skrev 2012-10-16 17:21:32 följande:

Ser tyvärr ingenting på datorn men i telefonen tyckte jag mig se en skugga iallafall. Men känns som mina ögon blivit skadade de med. Tycker jag ser streck på de flesta test Obestämd
    Ser själv bäst i moblien oxå.

Äh det va nog inget streck eftersom det inte fanns ngt på remsan sen..
  • viochdu

Childofsnow: ser på båda bilderna

Jmlt: det såg blått ut i verkligheten men kan lika med varit grått då det va så jefla svagt. Men skulle varit starkare on det varit ngt tycker man. Är på äl+13 kanske 12

• viochdu

Vad jag har förstått så har knasten både pkt iväg och kissar. Så tror vi får vänta tills i morgon.. Men hon blir väl nödig ikväll ;)

• viochdu

Okej flickor!

Vill ha massa gravtest och massa ägglossningstest.

Vartifrån beställer jag?

TL? billiga tester? Babytime? Bästpåtest?

• viochdu

Åh nu kom dom efterlängtade bruna flytningarna innan mens. Vilken lättnad att jag VET nu. ! Nu kör vi ny cykel. Glad att det kommit igång som vanligt igen efter MF.et

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester