• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Krambjörn: nä inte alls! Tror du fått blod av äggfäste, alltså en nidblödning!

• Knasten83

Tack swea! Va fan är det för fel på min kropp...? Undra om det nånsin blir starkare!? Jag ger upp efter "nästa bimdatum" som jag har om 3-4 dar. Är det inte starkare då har det kanske börjat bli ngt som avbrutits. Men jag fick ont i tuttarna för 2 dar sen... Vad tror du?

Angie: stackars! Krya på dig!

• Knasten83

Hoppas på en fjärde, detta sista är aco, dem innan är testlagrets.

Tack för att ni kommenterar och hjälper! Betyder mkt för mig!
    Undrar också om det kan visa spök på så många!? Men jag ska testa med aco eller cb senare i veckan o se.
    Tycker ni det blivit starkare? För jag har fått ont i brösten efter blödningen, tänker att det kanske va kraftig nidblödning jag hade. Fick blödningen på äl+8 tror jag. Nu är det isf äl+ 11-12..

• Knasten83

Alex: bilderna är inlagda av swea! Kolla bak nån sida bara.

Mmelody: åh va härligt! Känner med dig eftersom jag också har pco/s.

• Knasten83

Krambjörn: jag har hört att det är väldigt olika! Jag hoppas jag haft den nu, blödde 2 dar lite smått...

• Knasten83

Åh Nellie! Men du behöver lite hjälp, det gör gott!! Där får du ligga ostört förhoppningsvis och samla lite kraft.. Tänker på dig! Glöm inte att ta med mobilen så vi kan sysselsätta dug med testtydning! ;)

Alexander: jo men såååå svagt...

• Knasten83

Alex: inte be om ursäkt!! Vi är alla lika ivriga! ;) ser superbra ut på dina ältest! Jag hade räknat 14 dar till bim.

• Knasten83

Angie: nu har jag testat IGEN!!!! Varför finns det ingen hejd i en? Köpte cb, plussade med dottern med det så jag envisas lite... Lust o lägga upp?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester