Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Wow vilken natt och moprgon det har varit här haha...nån skrev att diskussionen skulle avslutas men alla fortsätter ju ändå så då ger jag min syn på saken som inte varit med i catfighten.
Det är rätt ironiskt roligt att läsa om bråk om hur man ska och inte bete sig när vissa har varit oerhört duktiga på att prata skit i privata stängda trådar om flera här. När det gäller att visa respekt så ska det väl gälla alla och inte bara vissa personer? Tycker inte speciellt många visat respekt under några timmar.
Det har förekommit inlägg att man ska sluta med pajkastning och ändå kastar även samma personer skit själva, dubbelmoral svar ja.
Sen är vissa inlägg handlar om att kasta ut folk, att man inte har familj att ta hand om etc är väl inte så vackert. Lätt att klaga endast på en person men själv kan man hålla på...nja....
Hårda om ord någons psyke och att man inte tar hand om sitt ena barn och soc hit och dit tycker jag är helt oacceptabelt att dra upp i en tråd. Vad sa vi om respekt??
Med detta tar jag inget parti på något sätt men när man observerar vad ni skriver så blir det ju pinsamt, skärpning på samtliga som kastar skit!