• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Wow vilken natt och moprgon det har varit här haha...nån skrev att diskussionen skulle avslutas men alla fortsätter ju ändå så då ger jag min syn på saken som inte varit med i catfighten.

Det är rätt ironiskt roligt att läsa om bråk om hur man ska och inte bete sig när vissa har varit oerhört duktiga på att prata skit i privata stängda trådar om flera här. När det gäller att visa respekt så ska det väl gälla alla och inte bara vissa personer? Tycker inte speciellt många visat respekt under några timmar.
    Det har förekommit inlägg att man ska sluta med pajkastning och ändå kastar även samma personer skit själva, dubbelmoral svar ja.

Sen är vissa inlägg handlar om att kasta ut folk, att man inte har familj att ta hand om etc är väl inte så vackert. Lätt att klaga endast på en person men själv kan man hålla på...nja....

Hårda om ord någons psyke och att man inte tar hand om sitt ena barn och soc hit och dit tycker jag är helt oacceptabelt att dra upp i en tråd. Vad sa vi om respekt??

Med detta tar jag inget parti på något sätt men när man observerar vad ni skriver så blir det ju pinsamt, skärpning på samtliga som kastar skit!

♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    MrsC74 skrev 2012-08-09 09:31:57 följande:
    Allvarligt tjejjer. Lägg ner nu för fan ! Tycker ni illa om ett inllägg strunta i att kommentera det. Det är som om ni vill tjafsa. Detta gäller alla. Visa att ni är vuxna och sluta nu.
    Syftar du på mig?

♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    MrsC74 skrev 2012-08-09 09:42:07 följande:
    Hoppas ; varför skulle jag syfta på dig ? Det är ju värsta hönsgården härinne. Ditt inlägg var ju en av de vettigaste på länge.
    Ville bara fråga då det kom direkt efter jag skrivit mitt :)
    Tack för att du tyckte det var vettigt, blev nöjd själv faktiskt!
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    Linis skrev 2012-08-09 10:31:06 följande:
    Kan man inte anmäla till admin? Sitter via telefon, annars hade jag gjort det.
    Antar du menar att anmäla alla som håller på då?
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012

Linda
    Det är flera som gör fel här inne, denna diskussion är inte en persons "fel".

♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    Lindason skrev 2012-08-09 11:20:47 följande:
    Ja men hade telgebo hållit sig till det hon skriver och ignorerat slemmis så hade det inte drivit vidare!
    Och hade alla varit snälla och visat respekt hade inget blivit stort från början.
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    Lindason skrev 2012-08-09 11:43:47 följande:
    Jo men man måste vara realistisk också, vi är en stor grupp tjejer så kan man inte förvänta sig att alla bara ska sköta sitt..
    Jag är realistisk och när man sätter ett gäng kvinnor tillsammans blir det (vågar nästan säga alltid) såhär. Alla ska föra sin åsikt men samtliga härinne ska visa respekt, väldigt enkelt.

Det gäller att ingen ska få göra påhopp, oavsett vem det gäller. Samma regler för samtliga, vad är det som ska vara så svårt...
    (blev citat på ditt inlägg men menar såklart min text till samtliga och inte just dig som person, men antar att man förstår det)
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester