• IVFmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nattönskan skrev 2013-06-12 07:00:28 följande:
    Hej tjejer Får jag låna era ögon ett slag? jag tyckte mig skymta något på billiga tester och bestämde mig för att doppa ett CB, eftersom jag fått tidigare svar med dem. Det kom upp en stark lodrät linje som sedan bleknade bort. Jag är bara på ÄL+8-9 och vet inte vad jag ska tro. Jag vill ju så gärna hoppas, men vet inte om jag vågar?
    Tuva 2005, Lova 2007

Jag ser
  • IVFmamma
    Jacqueline skrev 2013-07-08 20:31:35 följande:
    kvällens test BIM....

Jag ser oxå men svagt, jag håller tummarna att du är en låghormonare.
  • IVFmamma
    minaz skrev 2013-07-10 20:32:50 följande:
    Åkte och köpte och va livrädd när jag stod i affären och skulle köpa testet. Så nervös när jag sen stoppade ner gravtestet i behållaren och skulle vänta... Men sen kom GRAVID upp. Sen vet jag inte hur man räknar veckor och hur jag ska tolka det där. Är faktiskt så lycklig så jag får glädjetårar.           Känner mig inte gravid dock och är ännu i nån chock fas då jag fick höra att testet och läkaren inte va tillförlitligt. TACK alla ni som svarat på mina inlägg och haft åsikter, ni har verkligen gett mig mod och styrka. Massa, massa kärleks fulla kramar till er.            

Inom IVF gör man inte VUL förrens v. 8(alltså v.7+) för att VERKLIGEN kunna fastställa graviditet, gör man innan den veckan kan det vara att man inte ser hjärtat och måste göra om VuL Så att kunna se nått i v. 4+0 är nog väldigt svårt om inte omöjligt...
  • IVFmamma
    plopp76 skrev 2013-07-15 10:50:24 följande:
    Jag vet inte om det bara är jag... men jag kan inte se era bilder alls. Antar att dom är inlagda från nya appen? Dom är gigantiska så man ser bara en hörna av bilden och det går inte att klicka på dem heller för att öppna i eget fönster.

Samma sak för mig och jag kollar från Ipaden, kanske att de bara går att se om man kollar från mobilen
  • IVFmamma

[quote=70493432][quote-nick]Knasten83 skrev 2013-07-15 22:17:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser

• IVFmamma
    Knasten83 skrev 2013-07-15 22:21:41 följande:
    Jag ser

Tl är ju inte mkt att lita på när det torkat. Men visst ser man..[/quote]

Jag har aldrig under min karriär som testoman fått ett streck när testet torkat när jag inte varit gravid. Jag hoppas att det där är ett riktigt streck.
  • IVFmamma
    mickisa skrev 2013-07-16 10:08:12 följande:
    Ni får kolla i galleri

Jag ser inte ditt galleri
  • IVFmamma
    MissM skrev 2013-07-16 11:21:05 följande:
    Någon som ser något??

Jag ser men teststrecket verkar bredare än kontrollstrecket
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester