-
De tog ja idag på BIM-1Alex92 skrev 2014-10-18 20:38:48 följande:Hur långt efter bim är du nu när du tog graviditetskollens tester?
-
Tack snällakasovi skrev 2014-10-18 21:26:13 följande:Nä, det var inte mycket man såg på graviditetskollen! :P Har ju en del såna nu, så kan väl slösa lite och köpa ett ordentligt om det inte syns nåt!
Och grattis förresten! Har ju sett hur du kämpat! :) -
Vad är det för test?Peroxy skrev 2014-10-19 12:22:10 följande:
Hej, fick ett svagt positivt "testa tidigt" från billiga tester i torsdags, men fick sen "mens" på eftermiddagen, och blöder fortfarande. har kunnat se svaga streck på testlagret, vid genomlysning. min fråga... om det var något där så borde väl testen ha blivit starkare?? eller är det någon som fått svagt på testlagrets men starkare på något annat?? och även blött nästan som vanlig mens och varit gravid?
detta är testet från i torsdags...
-
Har ett önskemål till er med kassa test från graviditetskollen att maila dom. Tydligen är det bara jag och en till som har gjort det. Dom behöver veta hur många som är missnöjda. Kram på er. (Mina visade svagt medans cb visade starkt)
-
Tycker mig skymta nåttNötcreme skrev 2014-10-23 17:48:42 följande:
Ser ni något?
-
Tyvärr har jag alltid fått streck på stavarna trots att ja ej vart gravidFundersam skogsmulle skrev 2014-10-23 16:09:50 följande:Jag har fortfarande efter 3 dagar två streck på testlagrets stav. De har dock inte blivit starkare, inte heller svagare.
...Alltså, min mens var 1 vecka sen, hade under den veckan mycket vattniga flytningar. Tog ett test som endast blev positivt efter utsatt tid och dagen efter fick jag min mens så jag kastade det.
Testade ändå en vecka efter att den försenade mensen började och fick då tre positiva svar, i samma urin, inom testtiden. Idag, tre dagar senare har jag också två streck, dock fortfarande lika svaga/starka.
Testlagrets stavar vid alla tillfällen. Vad tror ni: Missfall, spök/tork eller gravid? -
Grattis!!zonda88 skrev 2014-10-28 13:54:01 följande:
Ni får förlåta mig om jag är tjatig idag! Men jag är så sjukt glad från de svaga lilla strecket imorse till de här! :))
-
Ser absolut!Flygekorre skrev 2014-10-31 10:50:19 följande:
Missade denna tråd helt! Lägger in min bild här jag med :) , negativt med CB digital, översta testet taget igår och de 2 nedersta imorse... Börjar känna lite molvärk och små röda flytningar :( , usch, vill så gärna att det ska vara nånting, börjar bli knäpp och se syner tror jag men visst är det två streck?!
Trevlig helg på er! :)
-
Ser ett streck tillMissMf skrev 2014-11-01 14:19:28 följande:
Blankt va?
-
Är det från graviditetskollen eller tradera? Dom visar mycket svagare nämligen. Tror absolut det är nått. Köp ett cb istSara H skrev 2014-11-26 06:41:20 följande:
Bättre bild, tagen samtidigt som den förra!