• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Viochdu
    Är detta ert andra försök?

• Hoppas 2012

Heta känslor på morgonkvisten. Alla har rätt att tycka vad de vill. Jag förstår och är enig man ska ha känsla för det man skriver. Samtidigt som jag förstår de som kämpat länge vs 3 månader. Rätt eller fel är upp till var och en att tycka. Ens egna känslor är aldrig fel enligt mig.

Alla är lika värda barn oavsett längd av försök.

• Hoppas 2012
    Leeroy skrev 2012-09-17 14:40:07 följande:
    hur länge har alla här inne försökt bli gravida utan att lyckas eller fått ma/mf på vägen?
    känns som att de flesta här inne är veteraner på det här med att försöka baka baby, men inte riktigt lyckas. jag är en av dom.
    För oss tog det 10 månader.

Grattis Knasten!
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    Bubbles skrev 2012-09-18 09:34:59 följande:

Tror du det? Åh!! Jag hoppas! Så vi får börja om igen efter ma.
    Tack!
    Inte läst inlägg från inatt men om du undrar om grav varför då ta ÄL test?
    Ta både ÄL och grav så har du svaret :)
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012

viochdu skrev 2012-09-18 09:38:51 följande:
    Hoppas: hon har haft ett MA så undrade om hcgt va kvar i blodet därav utslag på ältesterna

Tack för svaret.

Bubbles skrev 2012-09-18 09:44:51 följande:

Jag fick ma för tre veckor sedan exakt idag på morgonen tog jag pillrena för att få ut fostret/embryot som hade avstannat i vecka 8, vi var i vecka 10+5 då.

Nu hade jag äl-tester hemma men inget gravtest. Jag provade på skoj igår kväll eftersom jag slutat blöda för ett par dagar sedan. Vi vill ju försöka bli gravida igen.

Min rädsla är att inte allt försvunnit så jag fortfarande  "är gravid" då frågade jag här inatt till er testexperter om det visar något på äl-testerna om jag är gravid med eller om det faktiskt ÄR ägglossning nu =)

Därav inget gravtest och jag vill ju inte vara gravid för det innebär att inte allt är ute från ma.

Är du med mig? =)

Jag beklagar missfallet!

Japp jag är med dig :)
    Hoppas på + snart igen för er!

♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-09-18 10:10:58 följande:
    Nu har jag vart på aurorasamtal. Om inget hänt innan fredag ska jag få Eda innan dom tar vattnet. Hoppas verkligen dom klarar att sätta den nu. Va öppen 3cm nu.
    Lycka till!
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012

Tess
    Otroligt ledsamt att din pappa inte förstår vad han förlorar. Men det han sagt är helt galet och honom behöver ni inte!
    Kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester