• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-03-07 16:49:16 följande:
    men digitalt mäter väl 50?? joooo det ska det göra och de andra 25 

ok då är det absolut ingen ideé för mig o ta testet idag
  • alexander2011

det står att det är 25 tror jag. sähär står det i bipacksedeln.

clearblue kan detektera mycket små mängder av detta hormon i din urin. (testets känslighet är 25 mIU/ml). Clearblue-veckoindikator gör en uppskattning av när befruktningen skedde baserat på hCG-nivån i din urin  

• alexander2011

åhhh blir så arg tog cb-inte gravid Gråter avvaktar innan jag köper ett nytt. tog ett extra känsligt oxå avvaktar på den ist

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-07 20:08:50 följande:
    Alex: jag vet att det är nedslående men det hände mig också som gravid. 2 dar senare fick jag GRAVID! Det kommer! :)

jo. får köpa vanliga cb ist fast jag har kritiserat dom s kan jag jämföra dom iaf
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-03-07 20:42:22 följande:
    Du vet att du får maila alex
    snäll du är. skickatHjärta
  • alexander2011

missma:just där ser jag men svagt!!

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-03-07 20:57:59 följande:
    Alexander: har du brutit upp det digitala och kollat testremsorna, det är 3 streck i, ett kontrollstreck som är starkt och sen två till, har för mig att de 2 är lika i färg om man är gravid annars är det ena väldigt ljust. Tror du är tidigt ute bara. Såg du testet som karamellflickan la upp som är testlagret vid 24 i hcg, har en kompis som fick tydligt men svagt streck med hcg 10 på deras test. Så du har nog bara för lite hcg för det digitala. Fortsätter hålla tummarna!

Karamellflickan: beklagar ditt mf :(

Meoow: tycker båda testen ser positiva ut..
    hmm jaaaSkäms kan visa bild på remsorna om du vill
  • alexander2011

nån som har brutit upp cbs digitala o vet hur det ska se ut om man är gravidSkäms mina remsor såg ut såhär och knasen trixade mina bilder på kvälltestet..bjuder på dom oxå snart  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester