• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2011-12-30 12:50:03 följande:
    www.svenskhalsokost.se :)
    Ni som verkar kunna denna produkt, vad gör den? =)
  • Hoppas 2012
    alexander2011 skrev 2011-12-30 17:09:53 följande:

tog ett rfsu idag, inte morgonurin..ser ni nått?

Jag ser tyvärr inget gumsan! Rynkar på näsan
  • Hoppas 2012
    lillabambi skrev 2011-12-31 00:10:17 följande:
    har en liten undran, läst runt lite på olika forum och vissa har fått utslag när äl sker och alltså inte 24-48 h innan, hur ska man då veta när ägget släpper,? 
    har ni ont i brösten någon dag innan äl eller när äl sker? 
    De som skrivit detta, hur vet dom att när de får pos att ÄL sker där och då? Det förstår inte jag, eller är jag för trött Obestämd
  • Hoppas 2012
    lillabambi skrev 2011-12-31 00:24:11 följande:
    fattar inte heller blir bara förvirrad men tar för givet att den ska ske och inte har gjort de :) 
    Precis som carmat skriver sker ju ÄL efter pos utslag på tester...så ängde inte riktig med på hur de kan veta NÄR ägget släpper, verkar omöjligt =)
  • Hoppas 2012
    lillabambi skrev 2011-12-31 00:31:48 följande:
    ja hel konstigt det var det jag inte fattade heller så var tvungen att fråga er.. haha ;) 
    Haha, ja det är ju det vi hjälps åt med, tyda allt hihi
    Ja den eller de som skrev det måste tänkt fel :)
    Nehe, dags att sova...bävar inför cellprov i veckan som kommer. Ska ta mig till öppen mottagning då jag inte kunde gå på tiden jag fick. Hatar det, så obehagligt och blir ledsen när jag ska dit....
    Natti och kramis
  • Hoppas 2012
    norrköpingsbo skrev 2011-12-31 13:10:51 följande:
    min lycka blev inte lång.. efter plus på både cb och rfsu så blöder jag idag..
    och har mensvärk :( vilket roligt nyår..
    Lycka till alla ni andra.. 
    Kram Hjärta
  • Hoppas 2012

Vet bara inte om det är i början, men tror det. Hade sex i förrgår och ganska starkt äl test idag, så hoppas början!
    Sexa på helt enkelt :)

• Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-03 18:44:24 följande:
    TOPPEN<!!<Då vet vi vad du gör i kväll nu då
    Haha japp så fort jag skrivit till er så...var ju tvungen att infa tjejerna! Flört
  • Hoppas 2012
    TheFamily skrev 2012-01-03 19:15:30 följande:
    Fru 2011: hur kollade hon det? Med UL?
    Hon gjorde vanligt cellprov och sa efteråt "jag ser iaf att du har ägglossning minsann, så ha så trevligt idag och imorgon"
    Hon sa att hon såg det inuti på instrumenten att det var massa trådigt sekret överallt när hon flyttade det runt därinne och att det va tydlig ÄL. Så det såg hon med blotta ögat som jag förstod det Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester