• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

imorgon är det testdag för mig o jag är jättenervös att det inte ska synas nått på stickorna. har jätte mensvärk, ont i svanken,ont i boobisarna, ILLAMÅENDE hela tiden, vattniga flytningar och huvudvärk så är det inget nu så är jag skengravid till max asså.

fannn om det inte visar nått. vågar knappt testa för jag är så rädd att bli besviken denna gången 

• alexander2011

knasen och skrutt: tack återstår imorgon. lägger in en bild imorgon

• alexander2011

åhhh grattis svea och kajsaaa

swea: du måste lägga in en bild sen!!! 

• alexander2011
    Stella 78 skrev 2012-03-11 20:49:20 följande:
    Alldeles för tidigt ännu... bara ÄL+6. Men testandet är i full gång! Tyckte mig kunna ana ett svagt streck första minuterna, men hoppade sen in i en långdusch och bilden är tagen nu efteråt. Som sagt var, alldeles för tidigt för att jag ska tro att svaga skuggor osv är positivt. Men lite roligare att testa i alla fall

ser ingeting men som sagt du är tidigt ute oxå
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-11 21:40:56 följande:
    vi ska gå om 10 min , så lägger in bild om ca 30 min , tycker inte strecket syns lika mkt nu men det syns och är rosa =)

kommer vänta tills bilden kommer in :)
  • alexander2011
    kajsaa skrev 2012-03-11 21:43:20 följande:
    äh en konstig fråga kanske- men vad gör man nu?

du ringer mvc och beställer tid för inskrivning och där kommer du få all info. ett tips. köp folsyra!! du ska ha 400mg per dag. när jag var graid åt jag aco-kvinna. finns på apoteket. 1 tab varje dag.
    grattis igen 
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-11 22:04:09 följande:
    Grattis kajsa =)

Swea väntar med spänning =)

Håller tummarna för alex och knasten imorrn!!! Kram

tack :) längtar tills  imorgon, sjukt nervös
  • alexander2011

swea du är gravid. spelar ingen roll hur suddiga bilderna blev det syns tydligt ändå :) GRATTIS

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-11 22:31:30 följande:
    åh herreguuuud =)
    Solig vet sambon om?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester