Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
god morgon.. inget test taget nu på morgonen... har menskänningar i magen men ett lätt illamående samtidigt.. kroppen bråkar med mig på den punkten.
På viktpunkten börjar vi dock komma överrens...-1,5 kg denna veckan så jag är väl nöjd med det iaf
Status: total förvirring....mensmal i magen, illamående...som jag haft tidigare före mens....och eftersom jag sprejar med hormonsprej kan jag länka det till detta...mådde ofantligt illa förra gången...meeeen....ryggslutet värker, typ svanken...och jag springer o kissat stup i kvarten-jag som kan vänta 8 ticmmar annars.....kanske psykossomatiskt. Men iaf jobbigt
usch.. pms hormonsvallningar.. jag tar ju hormoner för att nedreglera och hamna i "konstgjort klimakterie".. och så pms på det.. eller om det är graviditet vilket jag mer o mer tvivlar... blir så less på dessa spökstreck...
tog ett testa tidigt i dag igen och det känns som det är skuggor för ögonen på mig... har gått exakt 30 min nu, vilket är maxtiden och tro inte fan att jag tycker mig ana en skugga... MEN HALLÅ!?!?! om jag är på BIM -1, -2 eller -3 så borde väl strecket komma FÖRE 30 min, och vara lite starkare...på ett "testa tidigt"?????
jäklar vad less jag blir........bilder kommer och ni får gääärna trixa sen