• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ska stå bim 26

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-19 14:03:01 följande:

molvärk  i tjej magen, hoppas nu de e en bebis för inte brukar ja då ha mensvärk en vecka innan mens

samma här... men den kommer och går under dagen och SJUKT ont i svanken... kan knappt resa mig när jag suttit
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-01-19 14:04:04 följande:
    Kanske ägget som fäster då efter som du har ont. jag fick ont på dag 6 och 7 när ägget fäste, sen slutade det i ma. och nu är vi på gång nr 6 efter det, fattar inte varför det inte tar sig, jag är väl för gamal dåTungan ute
    näää.. vi är på försök 7!!! man får låta det ta sin tid men... jag tycker vår tid är inne nu eller hur tjejer=)

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-19 14:07:08 följande:
    nå knasigt e de...

fick i tisdags ett stick i magen gjorde så där tvär ont, hoppas hopaps
    ja alltså... nåt.. =)

inget stick i min mage=( men molande värk,när den kommer är det som kraftig mensvärk emellanåt...och svanken riktigt svider 
  • sweasmamma

jag vill också ha ett stick!!hmpf Skrattande
    nej men som sagt man får ju se ...imorgon blir det jobb sen göteborg... så testar jag nog där på lördag morgon...

• sweasmamma

ja som sagt .. kan absolut vara spök OCH jag hade inte blivit förvånad om fallet nu varit så =) man börjar vänja sig vid neg test och mens =)

• sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-01-19 15:03:08 följande:
    Ja det kanske är lika bra. Att man börjar vänja sig och inte hoppas så intensivt. Det kommer när det kommer och man inte göra mer än att försöka. När väl plusset är där är alla negativa månader glömda :)

Jag känner mig dock rejält gravid och om det inte är något nu så är det mitt rekord i att vara skengravid :) Jag har så ont i mina fogar, molvärk som kommer och går, sååå trött, ömma svidande bröst, lätt illamående, och det drar i ljumskarna och liksom i mitt ärr efter snittet. Ska försöka hålla mig från att testa en dag till iaf Glad  
    ooohhh spännande!!! jag har molvärk som kommer och går sen ont i svanken ....

ja även om man inte hoppas så blir man besviken =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester