• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie; tack för dina erfarenheter!! :)
    Imorgon ringer jag kk och frågar om de kan kolla mig.. Konstigt ju... Idag har jag älflytningar!?! Fattar ingenting..

• Knasten83

Alex: vilken dag är du på? Jag har fått liknande ett antal ggr på testlagrets stickor.. Hoppas såklart det betyder kotte för dig! :))

• Knasten83

Angie: kära du! :)) glad jag blev att du undrade hur jag mår!

Just nu känner jag mig så trött så jag mår illa.. Somnade i soffan först, lyckats ta mig upp i sängen nu. Varit yr idag, obehagligt..

Såg du att jag testade i morse? Cb.

• Knasten83
    Jajatta skrev 2012-02-27 07:01:58 följande:
    Hej! ÄL +11, BIM -4. Vad tror ni? Det syns väldigt tydligt här hemma (testlagrets). Har aldrig ens fått ett supersvagt streck. Är ju som sagt tidigt och sja testa med CB imorn..
    Kul och höra vad ni tror! ( Isf är det äntligen ett plus efter försök sju...)

GRATTIS!!!!!
  • Knasten83
    angie91 skrev 2012-02-26 22:09:52 följande:
    knasten : ser juh ut som ett plus de me !! :O 

antingen  vrf blir dom int starkare? eller... jävla cb....

fortfarande neg me testlagrets?? 

ja visst är det sjukt!?!?

Jag får väl tänka att det visar sig om det är ngt, antingen börjar jag blöda och får oooont från hell eller så visar alla spök!! Sjukt..

Jag tyckte ju att jag fick älflytningar igår, dag 12 eter blödningen jag hade i 2 dar... hm...    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester