• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-14 16:13:12 följande:
    Det drar över mitten långt ner i magen och ut i sidorna och ner i ljumskar. Som om nån försöker vrida ur en disktrasa typ!!!
    hur länge har du känt så? du funderar inte på att åka in?
  • alexander2011

Mini: vad skönt att allt var bra :)

• alexander2011

bim+11 och mensen har nte kommit än. har fortfarande ihållande mensvärks liknande smärta Rynkar på näsan

• alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-15 12:09:41 följande:
    ringde sjukvårdsupplysningen o dom sa att ja skulle ringa vct o boka tid.. för nån Måste kolla på mig.. 

o när man ringer säger dom.. "de e för närvarande fullt i vår telefonkö..va vänlig försök senare"

irriterande.. där ja bodde förut lämna man sitt nr såå ringde dom upp... mycke bättre..!!! 

vad är det som har hänt? nu har jag missat, läste att du hade ont men vart?
  • alexander2011

tror bannemig att jag ska ringa bm idag!! har sån ihålland mensvärk som ökar var dag, precis där byxlinningen är. tog ett test idag...NI får skälla på mig.
    såg ett rosa sträck, sen ingeting med genombelysning!! fannnn 

• alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-15 12:25:32 följande:
    har int skrivit mer än att ja har ont här....

ja har skitont i skallbenet bakom örat... bara i benet... o hela örat o huvudet runt har blivit som bedövat.,. har förlorat känseln.. precis som när man fått bedövningsspruta hos tandis...

man kan säga att ja nästan förlorat känseln på ungefär hela sidan av skallen... förutom skallbenet precis bakom örat som gör skit ont.. som om nån slagit mig me ett basebollträ.. fast ja int har gjort nått alls.. :/ svullet e de me!  
    ajjj fan det låter inte alls bra :( du måste in för det kan vara allvarligt. sitter du fortfraande i tel kö? har du nån som kan köra in dig?
    hoppas verkligen det går bra. du måste uppdatera sen hur det gick 
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-15 12:34:11 följande:
    hmmm ja dom räknar me typ 10 min kö nu... suck...
    känner absolut ingen här... :/ såå nej men ja kan juh ta bussen!

ja e juh rädd att de e nått allvarligt.. man brukar väl int bara tappa känseln såhär utan anledning?? :O :( har gått hemma me de i 2 dygn såå känner mig lite dum nu när ja tänker efter... :/ har juh vart hängig också under hela tiden o mått illa.. :/

klart ja ska hålla er uppdaterade.. hoppas bara att ja får en tid  
    jo dom kan ju inte skicka hem dig innan dom vet vad det är. stå på dig. prata med dom först o berätta hur du känner dig att du har varit de senaste dagarna. det är jätte viktigt att dom kollar upp det.

försök inte o vara orolig. det är ingen ideé att oroa sig i onödan. det behöver inte vara allvarligt men självklart ska de kolla upp dig. styrkekram Hjärta 
  • alexander2011

Angie: hoppas det g¨r bra för dig. bra att de ska kolla upp riktigt nu :) det ordnar sig ska du se

• alexander2011

jag har ringt bm men de har inte ringt tillbaka än. jo jag tycker ox det är kontsigt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester