• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2011-12-12 22:44:00 följande:
    ja vi mös en dag efter blödning slutat sen i fredags så den i fredags kan det ju inte vara men tycker det ska va för tidigt att synas nått om det är en ny grav.. Jag hade ju jätte starka gravtester länge men sen blev dem svagare jätte fort och förra veckan i fredagas var det så svagt så det va svårt se men man såg. sen idag detta.. men det var från testlagrets med men en sån kasett är det olika tester i dem? tänkte på att olika tester visar ju ollika starkt

Jag har lite grav symtom så som molvärk och halsbränna när ja drickerkaffe men det kan ju lika väl va kvar från förra graviditeten.. Vad ska jag säga till gyn då? jag var ju på kontroll den 24 då hade allt komit ut och jag fick cytotek tabletter i slidan för att vara extra säker på att allt kommer ut
    Kolla hur gravtestet ser ut på fredag igen, o är de då starkare tycker ja du ska ringa o säga som de e =) För chansen o bli gravid efter mf e lättare =9 eftersom alla hormoner i livmodern e kvar så den e som förberedd =)
    Kolla som sagt under veckan o e de starkare på fredag så tycker jag du ringer o berättar som de e att du fått minus efter du slutat blöda samt att du har fått ett plus igen o du vill komma in o kolla så allt e som de ska, då bokar dom dig ju säkert 1-2 veckor bort =)
    låter spännande det här =) hoppas hoppas!!!!
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-12 22:50:46 följande:
    hehe jaa spännande men jag tror nog att det är från gamla graven.. jag hade kanske druckit mer då eller nått så det inte syntes så bra.. eller berodde det på testet det var ju sån kasett från testlagret detta är ju sticka men borde ju va samma tycker man,,

ja du man är bra på analysera..
    Nu gör du så här =) Ta ett nytt test med morgonurin!!!!!!!!!!!!!!!! =) de e en order!!! kan visst hända på 12 dagar =)
    åååå va spännande!!!!
    Tror ej de e kvar sedan gammla grav,, snälla ta ett test åt morgonen med morgonurin då!!! =)

o en fråga till då, efter hur många dagar efter blödningen väntade ni? (haha förlåt)
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-13 18:35:32 följande:

testet från imorses i ljuset
    SER =) o lånade din bild o fifflade lite emd o  såg även där=)
  • Jennie83
    LindaMagnusson skrev 2011-12-14 10:29:28 följande:
    Testade med clearblue digital idag och fick INTE GRAVID, Hata babytimes stickor som visa positivt utan anledning!!!!! Köp aldrig de! För mig kommer det bli cb framöveraldrig mer dessa jävla stickor!
    Håller med dig,
     men har du kollat med CB vanliga + ???? Gör de!!!!, för CB digital så fick ja vänta några dagar efter BIM innan ja fick gravid på.
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-14 10:42:44 följande:
    syns verkligen ingenting. kommer väl upp sen ett rosa svagt sträck sen i ljuset när det torkat igen :S ska nog vänta tills bim innan jag testar igen
    När har du Bim???
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-15 11:59:13 följande:
    Måste bara få fråga er om ni fattar något? hehe

jag fick ju missfall den 22 nov i v 7+3.
    Blöde i en vecka ca sen bara lite smått så där..  Har inte fått utslag på ägglossningtest ännu och i dag är det ju långt över när ja skulle haft äl.
    Jag har ju testat me gravtester för se så mitt hormon minskar och det har det gjort förra veckan var det nästan borta sen i början av veckan så såg man mer på stickan sen minskade det dagen efetr och i går va det helblankt inte ens en skugga,, sen idag vad det ett svagt streck igen.,, Hm.. är det en ny bebis eller är det att jag har druckit olika mycket efter testen tagits? skumt detta,,, nu idag ser man strecket tydligt att det är rosa och så
    Har du ingen bild?? =)

tycker igen att du ska testa imorgon o sen ringa Gyn!!!!! v=)
  • Jennie83

Carmat tog ditt test o testade o fifflade med de lite, detta är bilden. Ser absolut något jag med!!!!
    Hopaps de inte gjorde nå att ja fifflade lite med de
  • Jennie83

Dages ÄL test dag 19 efter MF., 15 dagar sen jag slutat blöda.
    börjar känna av tjejmagen, har tagit bilder på alla för o se någon stegring o detta är de närmaste, så den kanske är på G =)

vad tror ni?? =)
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-15 22:54:24 följande:
    nej då det gjorde ingenting. sambon såg oxå men det är konstigt att det inte blir starkare det är det som oroar mig :S
    Hur har du varit tidigare, jag e låghormonare så jag ha fått starkare dagarna efter bim
  • Jennie83

säger som knasten, de behöver inte vara så, men kan vara så. =) Tror de e bebis =) Visst va de lördag du hade BIM???
    har du provat nå annat grav test? Typ CB+ ???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester