Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Soffiie skrev 2011-12-12 22:44:00 följande:
ja vi mös en dag efter blödning slutat sen i fredags så den i fredags kan det ju inte vara men tycker det ska va för tidigt att synas nått om det är en ny grav.. Jag hade ju jätte starka gravtester länge men sen blev dem svagare jätte fort och förra veckan i fredagas var det så svagt så det va svårt se men man såg. sen idag detta.. men det var från testlagrets med men en sån kasett är det olika tester i dem? tänkte på att olika tester visar ju ollika starktJag har lite grav symtom så som molvärk och halsbränna när ja drickerkaffe men det kan ju lika väl va kvar från förra graviditeten.. Vad ska jag säga till gyn då? jag var ju på kontroll den 24 då hade allt komit ut och jag fick cytotek tabletter i slidan för att vara extra säker på att allt kommer ut
Kolla som sagt under veckan o e de starkare på fredag så tycker jag du ringer o berättar som de e att du fått minus efter du slutat blöda samt att du har fått ett plus igen o du vill komma in o kolla så allt e som de ska, då bokar dom dig ju säkert 1-2 veckor bort =)
låter spännande det här =) hoppas hoppas!!!!