Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ut med Loppans test nu då ........:)
Ut med Loppans test nu då ........:)
Mini: ja vad jag förstått så har hon testat igen i morse och skickat dom till cilla på mailen. Men inget har kommit upp. Men hennes test från igårkväll ser ju bra ut :)
Yes. Äl9 och har redan gett upp. Vet att det är tidigt. Men nu ska jag ge faan i att testa. Blir ju inte mer gravid för det ;) men man är ju så otålig och vill veta direkt!
Nä inväntar BIM som är allt mellan sön-tis. Hade äl på dag 12 och då brukar jag få mens dag 26 och då jag har äl 14 på dag 28. Så cyklen är oftast regelbunden. Skönt det iaf. Så mensen borde komma på måndag. Men jag hoppas ju att den inte gör det så klart och att den uteblir för jag är preggo!
Loppan: jäklar så trött jag måste varit i morse.. Har verkligen läst "kunde inte hålla mig från att testa" och sen att du skickat dom till cilla. Ha galet trött..
Ulricaz: jag ser ingenting. Ser ut som mina skuggor på TL. S test. Färgrester som samlas innan strecket och efter.. Hoppas ditt är annorlunda! För när jag lyser igenom mitt så ser jag vart strecket SKA vara.
Emhjarta: nä det funkar inte från mobilen tyvärr... :/
Momtobee: Stort Grattis till eran lilla sötOnge :)
Leeroy: klart det är. Alla känner inte symptom. Njuuuuut istället att du INTE känner ngt.. Hur skönt är det med illamående etc etc. Visst ett bevis på att ngt finns där inne. Men när väl illamåendet har konmit OM det kommer ångrar du dig nog lika snabbt..
Emhjärta: tror på plus jag med... :)
Em: vilken dag är du på?!
Cilla86: suuuper grattis. Vilken dag är du på? BIM lördag sa du va?