Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
kan någon av er kika bara lite :)
Visst kan det finnas något där men i mina ögon ser det tyvärr mest ut som en skugga
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Angie.. har du ringt mödravården /gyn, det låter som att du kan behöva en koll bara för att se så att allt är okej.
Eller en "vanlig" läkare, jag är inte den som brukar prata om genombrotts- eller nidblödningar men det är ju inte omöjligt.
Jag hade blödning när jag var gravid men det var i vecka 6.
Flera av dina tester hade ju faktiskt ganska tydliga streck så det är allt bra konstigt tycker jag.
Och du.... försök att ignorera sånt som sårar dig, det suger bara energi- jag om någon vet att det är svårt att skita i men du mår helt klart sämre än jag av att käfta tillbaka så lägg din energi på att må bra istället.
Du behöver inte ursäkta att du är känslig eller har problem med ditt mående, vi är alla ömtåliga på olika sätt helt klart och vissa söker förklaringar och svar, andra går i försvarsställning.
Niilis nää det går inte, men du kan ju maila den till någon som kan lägga upp den.
ANGIE!! du får gärna trixa mina bilder från i dag Hittar du något där är du inte dålig *ASG*
Nillis .. jag försökte trixa men jag sitter på jobbet med en stenåldersdator som inte har så många bildmöjligheter *S*
jag tycker att jag ser en skugga utan trix dock... och den lyckas jag ta bort när jag trixar *S*
Skugga är dock en skugga så det är bara att vänta, vilken dag är du på?