• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan: natti natti

• viochdu

Kuck: inte en aning. Han har ju gömt dom . Men har jag tur så kommer det nya med posten i morgon och det är nog nte förens ett ! :/

• viochdu

Kanske ngt ytterst ytterst svagt.. Men hade du lagt upp den hade jag skrivit ser INGET!

• viochdu

Jag såg ju ngt som jag knappt kan kalla streck och blev betydligt tydligare vid genomlysning.

Första månaden kände jag att det va ngt. När jag sedan fick rosa flytningar gjorde jag misstaget att testa fast jag inte hade tänkt det. Äl+12 och fick plus. Slutade ju i MF då kände jag att det va ngt men även stt ngt inte stod rätt till. Samma andra månaden plussade jag på äl+8 . Hade gått och kissat en gång i timme och visste att jag ÄR gravid. Och mkt riktigt. Slutade ju öven det i mf. Förra cyklen va jag övertygad om att det inte tagit. Mkt riktigt mensen kom och jag va knappt ledsen. För jag va så inställd.

Denna månad direkt efter äl kände jag DENNA gången kommer det gå. Det tar sig nu. När jag testade NEG igår försvann alla dessa känslor och även idag.. Bortblåst och inom mig känns det 99% på att mensen kommer. Men den där sista procenten hänger kvar, den procenten som så gärna vill att man testar. Att man vinklar och vrider..

Så min NOVELL färdig..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester