• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-24 14:35:28 följande:
    tror på torsdag eller så e de på söndag. lär visa sig =)
    men kommer den nedrans tanten så e de bara o ta nya tag =) men hoppas ju o tror inte de.
    hoppas Sweasmamma har rätt även denna gång Glad (hon hade de sist då de blev mf även fast de va så svagt man knappt såg)
    japps tror stenhårt på dig =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-24 14:41:49 följande:
    Tack vännen {#emotions_dlg.flower}

o jag på dig Glad
    tack !!!

känner du nåt?? ibland sticker det till inne i livmodern på mig,och har en del mensvärk fast inte sen igår direkt!! och ömma bröst men allt kan också bero på mens ju ... ja lite mer vita flytningar också  
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-24 14:46:10 följande:
    har

molvärk (haft sen äl)
    flytningar
    brösten ömmar, typ om ja går i trappen så gör dom hiskellit ont.

men de kan ju lika gärna va mens h*lvete som ska tänka sig komma tidigare =P men bort bort säger jag =) hihi
    ja mina bröst ömmar liiite innan mens men nu svider det ibland och bröstvårtorna ömmar 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-24 14:49:10 följande:
    Hoppas hoppas =)

även nu tycker ja dom ha förändrats allså blivit mörkare runt bröstvårtona, o mer ådriga om ja säger så.

ja går inte göra nå annat än hoppas nu Vill såååå gärna!!!! men går de åt skrutt denna gång så sattsar man på nästa mån =) men vore yppeligt om de vore plus nu =)
    ja precis... kommer mensen ska jag testa borago och apriforce ju =)

mina är inte mörkare=( ha ha.. man vill ha alla tecken  
  • sweasmamma
    Langtarmassa skrev 2012-01-24 14:52:02 följande:
    Nu lämnar jag denna grupp, verkar vara omöjligt att komma in i gemenskapen här.

Lycka till allesammans! :) 
    nä varför det ??
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-24 14:49:48 följande:
    Nu ska jag in o handla rfsu =)

återkommer sedan =) KRAM
    ja.bild sen tack 
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-01-24 15:08:13 följande:
    Oj här har det hänt grejer, vad många pluss på en gång grattis till gumsan hoppas gubben blir glad trots allt. Wiiii pumans och Jennie grattis!!!
    Själv är jag på Äl +6-7 och bim - 7
    Mår väldigt illa efter jag har ätit, tog ett test men helt blankt.
    tror du ??? jag hoppas så men ska testa idag och imorgon igen =)
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-01-24 15:09:30 följande:
    kan med känna så i bland, men ta inte åt dig så mycket, fast det är svårt, jag vet, vissa tjejer är ju vänner sen tråden började och även jag har haft svårt och märks inte direkt haha, men jag postar allt iaf mina bilder bär jag är osäker, och får allt svar fast jag som alla andra är tokivrig och blir lite ledsen när det bubblas på och man inte får svar, men då får man tjata lite <3 
    samma här.. ibland får man puffa på lite ,man ska inte ta illa upp
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-01-24 16:50:23 följande:
    Jennie och Pumann: ser väldigt lovande ut!! Håller tummarna!

Ser med spänning framemot att få se hur det går för er som äter borago nu, håller tummarna!

Här går det framåt, var på ul igår och såg en liten tuss med pickande hjärta! 7+4 idag enligt ul! *Lycka*
    tack !!! vill iväg och köpa digitalt .. =) ska testa senare ikväll när jag hållt mig så tar jag vanligt test !!

men åååhhh va mysigt  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester