Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Millan: lite för suddig bild!
Millan: lite för suddig bild!
Jag ser Sara!!
Kickioh: kul att du tittade in! Mår du bra?
Annime: beklagar!! Hoppas lyckan snart kommer tillbaka!
Mammacia: stort grattis!! :) trist med mannen men han kanske ångrar sig, hoppas!!
Jennie: yeeeehaaaa!!!! Hade tagit digitalt imorgon bitti, men har en känsla att du kommer testa ikväll igen ;) man blir ju sååå nyfiken! :)
Mamma: ja precis! Det är ju bådas ansvar att skydda sig om man absolut inte vill. Har ni fler barn?
Annime: usch va jobbigt!! Hoppas du mår bättre snart. Har ni försökt länge?
Annime: det gör du alldeles rätt i! Sörja och sen gå vidare! ;)
Hoppaspåenfjärde: skumt! Hur mår du för övrigt då? Alltid haft regelbunden mens?
Mtw: tyvärr har jag fått så utan att va gravid men det kan lika väl va så att du är det. Testa med annat märke också!
Hoppaspåenfjärde: det spelar ju in mycket hur man mår. Har själv ångest i perioder och det förvånar mig varje gång hur mycket fysiska besvär man kan få av sitt psykiska mående..
Hoppas såklart du är gravid men det borde ju visa vid det här laget. Sen är det ju så att det är helt normalt att kroppen inte ägglossar och får mens varje månad, det kan hoppa över.
Wassan: jo verkligen! Men jag plussade med dottern med cb och det känns som de är känsligast på marknaden. Bara en känsla!
Spökplussen ser ut som ett tidigt plus och det gör en förvirrad. Sist trodde jag verkligen att jag va gravid, nån sa tom grattis till mig! Fick svagt men synligt på både cb och aco. Sen skugga på testlagrets. Trist att man kan bli så lurad..