Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Swea/ jag hade ringt! Man blir så orolig och när de är små ska man alltid kolla det noga, hellre för ofta än att låta det va...
Swea/ jag hade ringt! Man blir så orolig och när de är små ska man alltid kolla det noga, hellre för ofta än att låta det va...
Ngt nytt swea?
Måste ge leonie lite beröm! Du har verkligen blivit mjukare i din "ton" vännen. Menar bara väl med detta!! Du är fortfarande så ärlig som jag gillar men mjukare liksom,KRAAM till dig
Så lite så leonie, man ska inte bara ge ris, ros är lika viktigt!
lillastjärna: grattiiiiis!!!
Mått så vansinnigt illa senaste 2 morgnarna. Fått slänga frukosten, står mig upp i halsen.. Annars alltid hungrig på morgonen. Nu ikväll fick jag tvinga i mig en halv portion, bläää
Alex: jag vet att det är nedslående men det hände mig också som gravid. 2 dar senare fick jag GRAVID! Det kommer! :)
Leonie: kan ju hoppas det betyder bebis och inte nåt annat!? Känner inget annat. Liiiite molvärk i förgår bara korta stunder. Sen inget.. Förra mån kände jag ju massor!
Leonie: sötis! Jag känner mig dock inte alls hoppfull.. Men det beror kanske på att jag inte känner ngt?
Hoppas det är som du "tror", hoppas för dig med såklart! :))
Jag är på äl+6 idag..
Leonie: ska börja testa på fredag tänkte jag...