V79 skrev 2012-04-18 23:25:44 följande:
Blir smått irriterrad på en del personer! Hoppas verkligen att fler blir avstängda, inte bara Leonie. Det är konstigt att vissa går i taket så fort nån spec. Leonie har en annan åsikt och att hela tiden anmäla henne oftast så hon säger vad hon tycker inte är svaret ni önskade. Helt ärligt sålämnades jag nästan tråden förra gången men fortsatte följa er i det tysta då stressen över plusset tagit över vardagen så jag försöker inte tänka på bebis och plus hit och dit men nu blir bara så besviken på ni som ska vara vuxna och kunna föra en mogen diskussion där alla ska våga/kunna säga sanningen även om det kan svida lite. Klart man blir besviken tex när någon säger att dom inte ser något på ens gtest så man själv tycker sig kunna ana något och har försökt länge och blir grymt besviken varje gång man misslyckats. Men det är väl ända bättre att få ett ärligt svar och att nån tar ner en på gjorden när det är ett helt blankt test som man tycker sig själv se nått på och sedan trixas sönder och samman för att få fram ett streck till? Eller har jag så fel? Om och när jag lägger in en bild så vill jag inte höra jag ser:) när det är tokblankt utan sanning nä jag ser inget och tror inte att du är gravid då det borde synas nått nu på bim+10 tex. Många andra har varit mycket elakare än mini och verkligen kastat ur sig saker som hör hemma i sandlådan, nä skärpning. Orkar inte följa tråden mer om än i tysthet som tidigare då jag bara blir så less på tjafset och en helt sanningsenliga svar. Mini, ser väldigt lovande ut:) vågar mig nog på ett grattis. Lycka till ni andra och hoppas ni får ert plus snarast, vet ju hur jobbigt det är att gå och vänta på ett efterlängtat plus.
anmäl om du tycker någon beter sig illa, om moderatorerna håller med så varnar de och efter ett antal varningar så stängs man av och man får inte då ta sig in genom att öppna ett alternativt konto. Enkelt och effektivt.
Ärlighet är bra, men man kan framföra det på så olika sätt och det är ju inte bara här i tråden som elakheter har farit fram, utan även i inboxarna.
Skärpning håller jag med om, och det gäller åt båda håll. Man ska inte lura någon men vitsen med tråden är ju också att analysera och trixa med tester och det får man liksom finna sig i eller gå till "ärliga tråden".
Hoppas att du får ditt plus snart iaf. Lycka till