Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ananas: säger grattis idag igen :)
Ananas: säger grattis idag igen :)
Längtan: meeeen... :/... Du måste varit oerhört starkt som orkat i 13 månader . Tycker det är synd att du känner att du inte fått tillräckligt med stöd här inne. Men det kommer upp sååå många bilder varje dag och så svarar man bara på det man ser och inte ser.. Utan känslor om du förstår. Men lämna oss inte helt. Men jag tror faktiskt det är en bra ide med en egen tråd där folk VET vad du gått igenom och förstååår mkt mer hur du könner. Men lämna oss inte helt..
Hoppas på plus för dig men ge inte upp.
Och en sak till: nu har du rätt att få hjälp..
Nu är mensen här. På dag 24. Men hade ju äl två dgr tidigare denna gången. Verkar vara så varannan månad för mig. Verkar som äggen på den vänstra sidan släpper dag 12 och dom på högra dag 14. Mkt märkligt..
Längtan: du gör det som känns bäst för dig.
Kicki skriver: ser ut att bli plus dom närmaste dagarna !
Chilofsnow: ser ut som mitt i genomlysning. Remsan har en annan bakgrubdsfärg som gör att det syns i genomlysning.
Leeroy: så länge du inte börjar få ont eller börja blöda rött är det ingen fara ..
Hcs: det är väl inte så märkligt egentligen. Ena gången kanske ägget fäster dag 5 och plussar dag åtta andra gången kanske ägget fäster dag 7 och man plussar dag tio . Hcg nivåerna skiljer ju per dag och gång beroende på när ägget föste hur fort cellselningen gått osv osv
Hcs: det är väl inte så märkligt egentligen. Ena gången kanske ägget fäster dag 5 och plussar dag åtta andra gången kanske ägget fäster dag 7 och man plussar dag tio . Hcg nivåerna skiljer ju per dag och gång beroende på när ägget föste hur fort cellselningen gått osv osv
Carolin: du kan inte haft ägglossning senare ön vad du tror då?