Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tack! Då är det bara att inse att mina är riktiga. Tog ett jag med precis o det är samma som igår. Brett, rött/rosa steck....
Blä! MF igen då.
Tack! Då är det bara att inse att mina är riktiga. Tog ett jag med precis o det är samma som igår. Brett, rött/rosa steck....
Blä! MF igen då.
Grattis till er som plusat!
Precis! Har mens o positiva test! Det rimmar illa, hade hoppats på att det var ett spökis! Men detta känns gör starkt!?
Klurilur: ja jag läste lite om det. Men måste läsa lite till. Kan det pågå i fyra dagar o vara som mens?
GakkenLive: har inte haft det vid mina tidigare graviditeter. Hmm.
Ja det är väl bara att vänta o se... Jobbigt!
Oki. Tack! Jag ska åka på Drop in tiden imorgon o be om koll i blodprov.
Lycka till!
Tack där infon Slemmis! Jag har drömt att jag är gravid med tvillingar ca fem dagar innan bim. Testade bim-4 och bim-3 o det neg. Sedan lade jag ner! Och igår på bim-4 positivt.
Är dock vääääldigt rädd för utomkveds! Det skulle ju vara droppen då detta är MF nr 5 om detta är ett MF....
Bim+4 ska det stå då var det positivt
Together: blöder du mkt?
Ja det är ju positivt, så ja det är missfall om du nu inte tror på detta. Har ju själv som du flera missfall i bagaget, vad säger magkänslan? Men jag hoppas verkligen att det är något därinne!
Är tempen hundra?
Hoppas du har äl!
Grattis till plus!
Pepp till oss som kämpar vidare!