Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad betyder det när det blir ett vitt streck på testlagrets? Har aldrig fått så förut....

• LöjligaFamiljen

Ja som ja trodde så :/ men är bara på äl+8 så är inte förvånad. Har dock aldrig fått så på testlagrets test förut...

• LöjligaFamiljen

Maho81: hoppas det blir samma för mig :)

• LöjligaFamiljen

Hej på er!! Jag tror jag fick ett supersvagt streck idag och det syns fortfarande då testet torkat!

Ska ta kort och läggs in när maken är på jobbet och barnen på dagis...

• LöjligaFamiljen

Äh kollade igen. Så svagt så jag skulle aldrig få med det på bild :( säker bara ett spökstreck...

• LöjligaFamiljen
    Nikas skrev 2011-11-28 08:27:08 följande:
    Löjligafamiljen: kolla mitt första test den 20/11 kväll som jag la ut på bild... Sjukt svagt. Sen pytteliteliiiiiteliiiiiiite starkare på morgonen den 21/11.
    Mitt var ännu svagare än ditt. Om det nu var ett streck. Kan lika gärna ha inbillat mig... Ajja, är ju bara på bim-6 så än finns det lite hopp.. Men jag tror inte det tagit sig denna gång...
  • LöjligaFamiljen

Har försökt få med det på bild. Men njae...känns dessutom som att  det sitter för långt åt vänster. Så det är nog ett spökstreck...

• LöjligaFamiljen

Ja ska göra det :) Har massa test hemma ;)

• LöjligaFamiljen

Måste fråga.. Är det någon här som testat neg på bim-5 men sen ändå plussat? Känns ganska hopplöst nu :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester