• Bellatrixx

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Humlemamma skrev 2011-11-08 21:29:30 följande:
    Slemmis: vi håller tummar o tår!! :)
  • Bellatrixx
    kanske 4a skrev 2011-11-08 21:31:07 följande:
    Ja de där skulle jag säga är ett klassiskt spökstreck, tyvärr.
    Vad är egentligen dessa spökstreck? :O Blir det något slags "fel" på testet eller vad är det som gör att det blir så? Tack så jättemycket för hjälpen Skrattande 
  • Bellatrixx
    N1987 skrev 2011-11-08 21:42:47 följande:
    Jag tycker det ser ut att vara så brett som det ska vara, men lite starkare i ena kanten som på väldigt många. Alltså inget spökstreck enligt mig. :)
    Roligt att höra vad folk tycker, och hoppas det är så! Skulle ju vara himla roligt. Tog ett test i lördags som var bredare men svagare så jag tänkte att jag ska gå och kolla hos en barnmorska på en drop in tid. Kanske är lika bra. Svårt när man liksom inte riktigt vet vad man ska tro, man har ju hört talas om dessa spökisar och sådär men man får väll testa med något annat test eller sådär helt enkelt. Tack för hjälpen Solig
  • Bellatrixx
    Jennie83 skrev 2011-11-08 21:58:24 följande:
    Corinnel: tycker mig se ett + =)
    Strecket är så himla tunt dock, men jag har inte direkt någon erfarnhet utav tester så hoppas verkligen, vore hur roligt som helst Skrattande

Såg att du har skrivit att ett plus igen, har du plussat? Isf grattis i mängder, och lycka till!!! Så spännande Solig 
  • Bellatrixx
    Jennie83 skrev 2011-11-08 22:15:50 följande:
    Ja jag har haft + på stickan sen i lördags så ja tror inte de e nå spökstreck.  o fått + på en massa andra test som jag aldrig ens fått utslag på tidigare =) Så jag måste nog börja tro på det =)

Jag tycker de såg ut som strecket va tunt men ändå så fortsätter skuggan brevid. tycker de såg brett ut.

När har du Bim???
    Grattis, vad roligt för dig!! Skrattande känns det underbart? När hade du BIM då?

Mm, ska kolla vidare lite och sedan ta ett test senare idag. Jag slutade med ppiller för 5½-6 veckor sedan och ingen mens är här, men känns samtidigt som att det isf hade gett ett starkare pos. Men iofs vet jag ju inte riktigt hur kroppen fungerar direkt efter ppiller avslut så hoppas vidare kan man ju! Skrattande 
  • Bellatrixx
    sweasmamma skrev 2011-11-09 08:23:16 följande:
    dålig dag idag !! bråkade med min man igår =( skitjobbigt!!!!han drar upp saker från det förflutna och är övertygad att jag vatt otrogen vilket jag ALDRIG varit,jag älskar honom och ingen annan och det har jag gjort sen det blev vi!!! även när vi har haft det svårt har det bara vatt han för mig!!

så nu håller han tummarna att jag inte är gravid! 
    Vad tråkigt att höra.. Det är så jobbigt om man bråkar om saker i det förflutna när man egentligen borde "blicka framåt" men ibland är det himla svårt och hoppas ni blir sams snart, och han hoppas säkert inte på att du inte skulle vara gravid innerst inne, han kanske bara sa så för att han var upprörd? Eller vad tror du?? Ibland säger man ju j-kligt dumma saker som man egentligen inte borde säga. 

Många kramar, hoppas det blir bra {#emotions_dlg.flower} 
  • Bellatrixx
    kanske 4a skrev 2011-11-08 22:15:41 följande:
    Jag ser bara det smala i kanten.
    Bellatrixx skrev 2011-11-08 21:48:08 följande:
    Roligt att höra vad folk tycker, och hoppas det är så! Skulle ju vara himla roligt. Tog ett test i lördags som var bredare men svagare så jag tänkte att jag ska gå och kolla hos en barnmorska på en drop in tid. Kanske är lika bra. Svårt när man liksom inte riktigt vet vad man ska tro, man har ju hört talas om dessa spökisar och sådär men man får väll testa med något annat test eller sådär helt enkelt. Tack för hjälpen Solig
    Om du fått ett pluss med rätt bredd innan så kan det ju vara ett riktigt. Håller tummarna!
    Jaa, i verkligheten så ser man det där tunna streckt som tydligast, om det sedan är en skugga är svårt för mig att se, har svårt och se sånt är hihi!

Men ska gå på en drop in tid idag hos barnmorskan och ta ett test där. Är de testerna bättre än de från apoteket eller är det lika "värt" att gå och köpa ett test?? Glad
  • Bellatrixx
    Lufsan skrev 2011-11-09 08:39:09 följande:
    Tror verkligen inte att det är min tur. Tog ett nytt test i samma kiss, för att jag hört att det kan visa starkare när kisset är kallt Men nepp... Kan skymta något med det är nog ett spökstreck. Så himla trist!
    Men var det inte ganska tidigt du testade nu? Kanske du får ett starkare resultat senare idag?
    För du hade väll fått utslag igår och det borde ju innebära att det kommer bli starkare, eller man kan ju åtminstone hoppas, vilket jag gör för din skull Glad

Jag håller tummarna för att det ska bli ett starkare streck!! {#emotions_dlg.flower} 
  • Bellatrixx

Detta kom nästan direkt och sitter där ännu, nu när även testet har gått ut..
    Vad ska jag tro? Vågar jag hoppas???
  • Bellatrixx
    Squeezy skrev 2011-11-23 09:04:19 följande:
    Ser ju mycket fint ut!!! :))
    sweasmamma skrev 2011-11-23 09:08:14 följande:
    Grattis!!!!!!Skrattande
    Oh, jag hoppas verkligen!! Känns verkligen som en dröm, trodde inte det skulle bli något.. Tack Skrattande
    Har ju inte ett enda symtom, förutom värk i äggstockarna men det hade jag innan med.. Hihi.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester