Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-26 18:14:56 följande:

Någon som vet om detta är positivt? Tog det (Ultratidigt), ska ha mens på lördag 30/11. Idag är det tisdag 26/11. 

Jag hoppas verkligen...

Tycker det ser positivt ut! Blått och brett streck! 
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Dront) skrev 2024-12-05 19:12:54 följande:

Tror jag är på äl+11. Min mens är oregelbunden. brukar ha spottings innan mens, har inga spottings alls nu, bara en hel del slemmiga flytningar. Hade väldigt ont i högra ?äggstocken? ca 4-5 dagar efter ÄL.
    Detta är CB early, strecket kom efter några få minuter. Är kvar ännu, synligt med ögat men såååå in i bängen svagt. Testat med CB earls digitalt, det blev ?Ej gravid?.
    Vad tror familjelivs testelit? Spökis/skugg eller preggo?

Spökstreck tyvärr, jättevanligt på dessa test. När dessa är positiva är de breda och blå, tydliga. Jag har själv fått som ditt utan att ha varit gravid tyvärr :( Jag skulle lita på det digitala, men testa om 2 dagar igen 💞
  • Anonym (K Anonym)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-02 14:50:42 följande:

Hej hej! 

jag hoppar in här! Är det bara jag eller ser ni också något på detta test? Hade peak på mina ägglossningstest i fleeera dagar så kan vara allt ifrån 8-13 dpo😍

Jag ser! Har det ökat? 
  • Anonym (K Anonym)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-09 07:16:33 följande:
    Tog mitt sista test jag har hemma, BIM-2. Vet inte om det är något eller om det är kontrollinjen som lyser igenom. Har i princip gett upp denna månad, så frustrerade att det aldrig går vägen för mig!! :((
    Tyvärr negativt..Men testa på bim igen, kan vara något 
  • Anonym (K Anonym)
    NadjaF skrev 2024-12-18 11:38:39 följande:

Ska ha mens i morgon. Tar test nu och ser en suuupersvag skugga knappt så det syns på bild. Ser ni nåt? 😅

Kan vara skuggan av där strecket ska komma, eller så kommer något fram närmsta dagarna. Testa imorgon igen, är inte positivt än iaf ❤️
  • Anonym (K Anonym)
    MrsHoppas skrev 2024-12-19 10:21:38 följande:

Jag är så besviken :( trodde verkligen det skulle ta sig den här månaden men blir ingen graviditet under 2024.. hoppas 2025 går bättre.

Test idag från ÄL+12, testa tidigt 

Jag tycker jag ser något svagt dock?? Är det färgrester? 
  • Anonym (K Anonym)
    MrsHoppas skrev 2024-12-19 11:42:40 följande:
    Hmm jag ser ingenting :o tycker det är helt blankt. Och känns som ett testa tidigt test borde ge mer utslag två dagar innan mens?

Haha jag ser iaf! 

Det beror på när ägget fäste! Denna graviditeten plussade jag svagt på äl+11. Men förra plussa jag på äl+14/15 och alla test var negativa innan 😇

• Anonym (K Anonym)
    MrsHoppas skrev 2024-12-19 16:07:54 följande:
    Haha jag hoppas verkligen du har rätt ;) men ska försöka att inte ha för mycket hopp... 
    Jo men så är det 🥰
    Nä det är dumt att ha, man blir så besviken ju. Men vänta till bim och kommer inte mensen så testa då kanske ☺️
  • Anonym (K Anonym)
    MrsHoppas skrev 2024-12-19 19:39:30 följande:
    Jaa 😊 det tricksiga är ju att man reser iväg till släkt så man får i så fall smyga med testet haha
    Haha ja! invänta mens annars bara ☺️
  • Anonym (K Anonym)
    TrueResolution skrev 2024-12-19 22:52:32 följande:
    Kvaliten usel som vanligt här men slänger in en bild hör. Avfärdade detta testet imorse som negativt och slängde men hann fota då jag dokumenterar allt ändå. (Kul att se testhistoriken om man plussar, favorit i repris från första barnet) 

tycker mig ana något där pilarna är men det kan absolut vara inbillning. Babyplan 10ml. Ska testa igen lördag när vi är hemma & börjar bli lite nervös!? 
    Hur ser orginalbilden ut?
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Anonymis) skrev 2024-12-28 17:03:16 följande:
    Tagna efter varandra nu på em, från olika förpackningar och bild tagen efter 2 min. ska ta digitalt imorgon, är dessutom 2 dagar sen? ser ni något,
    Ser tyvärr ut som de klassiska spökstrecken som brukar dyka upp på clearblue 😕
    De ska vara blå och tjocka, dessa ser grå och smala ut. 
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Anonymis) skrev 2024-12-29 06:06:20 följande:
    Inga spökstreck tydligen 🙊
    Åh men grattis!! Vad kul 🤩 
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (Brall) skrev 2024-12-29 21:40:21 följande:
    Spök? CB early på äl+9, eftermiddagsurin.
    Taget inom tiden!
    Tror tyvärr det.. Testa med ett annat test, Cb early ger nästan alltid en skugga/spök. 
  • Anonym (K Anonym)
    Skrutt94 skrev 2025-01-02 17:59:01 följande:

Ser ni något? Några dagar efter BM

Tyvärr inte
  • Anonym (K Anonym)
    Hawaiipizza skrev 2025-01-04 14:04:21 följande:
    Du hade rätt!! Åh, kan inte förstå att det är sant. Har aldrig fått positivt på digitalt förut. Efter två års kämpande och en kemisk graviditet i bakgrunden så kan vi äntligen våga hoppas på att bli föräldrar. ♥️
    Stort stort grattis!!!🥳 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester