• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gabriela11 skrev 2019-05-06 14:02:26 följande:

Ser ni nånting?? Bim 9/5 enligt Flo appen

Ser ett vagt streck på nedersta, men jag kan inte tolka det. Hoppas!
  • Daphodil

[quote=79688035][quote-nick]Butembobaby skrev 2019-06-13 09:31:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Detta tror jag är ett tidigt plus.

• Daphodil
    Närsomhelstnu skrev 2019-06-20 16:03:25 följande:

Hur upplever ni att testerna från graviditetskollen funkar? Och nej jag kunde inte låta bli.... I don't have the strength... Denna bild tagen inom de 5 minuters gränsen de har.

Råkade lite ta ett cb också...

Jag gillar gravkollen, de ger spökstreck ibland men man lär sig se när det är på riktigt. Ditt är tyvärr negativt
  • Daphodil
    Ungmensäker skrev 2019-06-22 15:13:22 följande:

Hej på er! 2dagar sen jag fick negativt på digitalt nu.. men symptomen är kvar. Haft molvärk i 1v, illamående, lite ömma bröst. Är EXTREMT trött och huvudvärk. Mensen ska komma på måndag, också då mina test lär komma hem. Vad tror ni kan det vara något? Trodde ju att jag fick ett svagt streck för några dagar sen ju.. men när det digitala sa ?inte gravid? tappade man ju hoppet lite såklart

Det är ju klart att det kan vara något, men det låter också som helt normala PMS-symtom. Du kan ju alltid testa igen, du bör få ett rättvisande resultat idag.
  • Daphodil
    beso skrev 2019-06-28 19:31:41 följande:

r erfarenhet och professionalism tack!!

Skakar nästan..är detta positivt?

Det är ett testa tidigt test en vecka INNAN förväntad mens..står man kan testa 6-7 dagar innan mens..

Jag använde inte morgonurin och det hade bara varit i blåsan i ca 1.5h..hmm..

Är det fel på testet? Falskt posetivt? Färgrester som fastnat bara?

Det ska läsas av efter 5min men senast efter 30min.

Efter 5min syntes mindre än på bilden..men det syntes.

Efter 30min såg det ut nästan så här..

Vad säger ni??

Ser negativt ut för mig tyvärr.
  • Daphodil
    Soligtochfint skrev 2019-06-28 10:07:42 följande:

Jag gjorde ett cb digital i lördags som visade 1-2 och nu gjorde jag ett nytt som visade 1-2...bör jag bli orolig att det inte ändras, men samtidigt har det ju inte ens gått en vecka sen det första! Andra tester som inte är digitala har ökat bra i styrka ändå :) nån som vet om det är normalt eller hur fort veckorna ändras i testet?

Jag skulle gå på de icke-digitala. Där ser man tydligt om stegring sker eller ej. De digitala verkar kunna ge osäkert resultat ibland.
  • Daphodil
    Enmsik skrev 2019-07-04 08:39:53 följande:

Har inte ändrat så mycket. Den ena var tagen med blixt och den andra utan. Ändrade lite kontraster och skärpan då blixten även gör att strecket blir svagare. Här är en av bilderna på testet oredigerad :)

Jag ser ditt streck och det kan vara ett tidigt plus. Men jag har fått spökstreck med detta märke, och de kan se ut sådär. Hoppas det blir starkare.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester