Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jess86: ja precis!! :) skönt att du kände igen det. När brukar du få det? Innan, efter, under släppet?
Jess86: ja precis!! :) skönt att du kände igen det. När brukar du få det? Innan, efter, under släppet?
Okej! Då hoppas jag att jag haft äl! :)
Hoppas: :) när brukar din värk va som värst?
Jennie: alltså vi hann med sex i lördags, har haft älflytningar en vecka innan typ, imorse blev värken som starkast. Nu är vi ifrån varann till torsdag så jag hoppas det räckte med lördags!?!?! :-/
Hoppas: märkliga kropp! Jag testar ju inte nu. Däremot smygtempade jag imorse och då va tempen lägre än normalt, hoppas det är ett tecken!? ;)
Hoppas: jag tror den kan dippa precis när det är äggsläpp och sen går den upp... Men jag vet inte. Har för mig att minis brukar sjunka precis innan den stiger..
Hoppas: hihi! Jag vill minnas att jag gjort det förut... Det kvittar ju. Är det så är det!! ;)
Alexandra: tack för hjälpen!
Men din steg ju under dina äldagar och SEN sjönk den precis efter. Hm... Jag trodde den sjönk efter äggsläppet? Äsch, säkert olika! :)
Julia: jag kan trixa om du mailar bilderna, sen skickar jag tillbaka dem för jag kan inte lägga upp via mobilen.
Nilsson.e.anna@hotmail.com
Sömntuta: mina älflytningar kan va lite gulaktiga så det är vist möjligt!!
Swea: skönt att du mår bättre!!!