• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess86: ja precis!! :) skönt att du kände igen det. När brukar du få det? Innan, efter, under släppet?

• Knasten83

Hoppas: :) när brukar din värk va som värst?

Jennie: alltså vi hann med sex i lördags, har haft älflytningar en vecka innan typ, imorse blev värken som starkast. Nu är vi ifrån varann till torsdag så jag hoppas det räckte med lördags!?!?! :-/

• Knasten83

Hoppas: märkliga kropp! Jag testar ju inte nu. Däremot smygtempade jag imorse och då va tempen lägre än normalt, hoppas det är ett tecken!? ;)

• Knasten83

Hoppas: jag tror den kan dippa precis när det är äggsläpp och sen går den upp... Men jag vet inte. Har för mig att minis brukar sjunka precis innan den stiger..

• Knasten83

Hoppas: hihi! Jag vill minnas att jag gjort det förut... Det kvittar ju. Är det så är det!! ;)

• Knasten83

Alexandra: tack för hjälpen!
    Men din steg ju under dina äldagar och SEN sjönk den precis efter. Hm... Jag trodde den sjönk efter äggsläppet? Äsch, säkert olika! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester