• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag säger Grattis till dig Johanna. Du är gravid.

Hoppas det fortsätter att öka i styrka. Antar du kommer fortsätta testa ;)

-Femte Försöket- ÄL 20-22/11 -- BIM 5/12
  • viochdu
    mammelie1891 skrev 2012-11-20 09:50:43 följande:
    Börjar bli nervös...måste ta mig till ett apotek för att köpa ett test. Tappen är bakåtlutad, stängd och hård. Inga spottings. Dålig i magen. Ingen mensvärk. Och BIM idag. Inget test sen i lördags.
    men skyyynda då :)
  • viochdu
    leea skrev 2012-11-20 11:29:39 följande:

??

• viochdu
    Mamma till flera skrev 2012-11-20 12:33:23 följande:
    Leea, man kan ana ett streck där de ska komma.
    Men om de e de trån tradera så e de dåliga och mäter inte alls lika låg halt hcg som de står tror jag. Gör jag får plus på CB och ett annat men knappt på dom och de ska ta 10mmol står de!
    Det är billiga-tester
  • viochdu

Loppan: jodå, fullt utslag igår kvöll/natt när jag kom hem från jobbet. Har precis fyllt på tanken igen ;)

• viochdu

Adnils: ja som fröken hall säger då finns det inte sö mkt mer att göra. Testa och se om det blir starkare. Blir det de så ja då ör du gravid :)

Sen finns det ju alltid risk att det kan vara mf men ja då blir strecken svagare. Vill asbolut inte göra dig orolig. Men risken finns ju alltid där.

Håller tummarna att strecket ökar i styrka och att du har en liten groda som gror.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester