Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Känns ju urlöjligt ni måste ju tro jag är knäpp !! Men i lampan har alla tre testen samma svaga linje
SÅ SLUTA LYS ERA TESTER... det ger er bara en syn på streck som inte e verkligt.. det e ganska normalt att se ett streck på det viset.. men som sagt.. inte av den andledningen ni vill..
ser man inget streck på sina tester helt naturligt så kanske man helt enkellt bara ska vänta några dagar...
det e iaf min erfarenhet av detta.. o jag har minsann blivit besviken o trott att jag fått plus fast det egentligen bara e spökisar pga man lyser igenom ändrar enorma kontraster i behandlingsprogram..
man blir inte gravid för att man ser ett treck man själv lurat sej till att se.. Man ser ett streck för att man e gravid..
ursäkta att jag låter irriterad.. men ja.. jag tycker bara ni ska ta förnuftet till fånga o inse att ett svagt plus kan man se med ögat..... o då e det äkta.. man ska inte behöva fixa o mixtra o lysa..
jag har blivit tillräkligt besviken.. ser jag inget med mina vanliga ögon efter 5 minuter kastar jag skiten.. då ÄR jag inte gravid... Ja kommer inte mensen testar jag igen..