-
ååhhh herregud... inte direkt öm i brösten men illamående och svanken dödar mig samt öm i livmodern liksom! strecket är rosa och syns heela tiden men mest vid genomlysning !!! men jag har ju haft mens ju !! och skulle det inte vatt starkare eller??Nelliepop skrev 2012-02-06 12:13:21 följande:Jag tycker man ser ett streck!!!!!!!! eller rättare sagt 2 streck!!!!!
-
amandasmamma
kan ana nåt ... -
alltså.. jag ser ju strecket men .....åååhhh -
jo igår.. och idag?!! jag brukar få 1 pos test sen suuupersvaga,dom har vatt ganska starka men det jag fick starkt på igår va första när jag inte hade kissat på 4 timmar,idag tog jag gravtestet när jag hade kissat kanske 30 min innan och då fick jag detta samt att äl visar starkt trots kissat precis innan .. så jag veeet inte!!! =)
jag hade blödning 2 dagar för sent(vilket aldrig händer)varade iofs i 4 dagar men inte alls så mkt så jag brukar men...ja jag vet inte -
tycker du ?? ja jag får väl köpa ett sånt =) va tror du?? =) hjälpKnasten83 skrev 2012-02-06 12:37:52 följande:Swas: shit!! Tänk OM!!!! Åh va spännande!!! Digitalt?
-
oj oj oj !!! OMG !! tänk OM?? kanske spökstreck men det kom liksom direkt ju !! och är kvar ...
-
ja alltså ,det syns alltså irl! men som sagt mest vid ljuset,typ fönstret och så men ... ja antagligen ingenting =) jag bara blev så paff då det kom upp direktkanske 4a skrev 2012-02-06 13:11:14 följande:Det syns ju men kanske är lite smalt? Jag vågar inte säga något än, har ju själv fått flera test som visat i redigering men inte varit något. Men ta ett nytt vett ja :) Håller tummarna!!
-
alltså... jag tror verkligen mitt är spök =) blev bara paff liksom!!
skickat maken att köpa digitalt,precis kissat så testar om ett par timmar så får vi se(inte gravid) ha ha
men som sagt ,paff att det änså syntes så "tydligt" -
han glömde köpa test !!!!!!!!!! ååhhh,får skicka iväg honom innan vi hämtar dottern på dagis.. testar nog runt 18 då jag ska till frissan halv 5 =)kanske 4a skrev 2012-02-06 13:46:19 följande:Oh spännande! Ge oss en testtid så jag kan kika in då. Nu ska jag ge mina skruttar lite mat och mellis, vi är lite ur fas med maten idag. Minsta och jag har varit hemma då han har feber, mellan kom precis hem från skolan.
-
äl testen visade starkt igår 2 ggr och idag !brukar få 1 pos sticka sen svagare 3 timmar senare.. men jag testade för skoj skull då jag är så sjukt öm i livmodern .... kan ju bero på al men strecket kom, direkt så jag vatt bara paff =)MrsC74 skrev 2012-02-06 13:42:29 följande:ser något svagt men kan inte avgöra om det är ett sånt som vi brukar se, spöksteck eller så.
Men vilken dag är du på? Hade du inte ÄL i går.. eller är jag förvirrad??
:)