• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tuvalina skrev 2012-06-03 17:52:51 följande:
    Tack för din hälp - ska köpa några andra tester nu... men jag gav upp hoppet nu faktiskt, i alla fall för denna månad... jag blir lite arg med. Har aldrig heller sett någon med liknande test. Jättekonstigt! Spökstreck vet jag vad det är ... men detta???
    tycker inte su ska ge upp Solig men jag kan förstå att det är jävligt frustrerande när man inte får ett klart ja eller nej svar hahaha. arg hade jag oxå blivit. ahr du inga fler stickor hemma?
  • alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 19:42:49 följande:
    Finns det fler som fått sådär märkliga testresultat? Gå gärna in i mitt bildgalleri och kolla. Eller längre tillbaka i tråden. Vad ska man använda för test för att det ska vara tillförlitligt?

köp ett cb digital eller köp stickor på bastpatest.se
  • alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 20:47:33 följande:
    Tack för tips, när du skriver digitalt menar du det som det blir + och - på eller det som det står ej gravid/gravid på?

Använder du de som det står ej gravid/gravid på?

de som de står gravid/inte gravid på och antal veckor asså en clearblue digital med veckoindikator :) vet inte ens vart man får tag på en som det visar + eller - på?
  • alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 21:53:28 följande:
    Hur menar du nu? CB har ju såna tester som visar + eller - ? Är jag ute och cyklar nu? Åh, nu ser jag... de som visar + eller minus är inte digitala... det förklarar saken.

Ja, vilket fall som helst så har jag testat igen nu med RFSU testa tidigt och det var helt negativt. Inte en tillstymmelse till graviditet. Testlagret kommer minsann få sig en känga av mig i morgon...
    nää men vad säger du :( va fan...trodde garanterat att det avr nått :S ja skäll på dom riktigt. har du kort på ditt rfsu?
  • alexander2011
    AlexandraViberg skrev 2012-06-03 22:49:44 följande:
    Hur stor är egentligen chansen att jag får ett plus imorgon på bim+2/äl+16 om jag inte fått positivt hittills.. (senast test igår på bim, eftermiddagsurin) Ni kan ju kolla på mina stickor som är fuktpåverkade och ser ut som plus om ni trycker på "visa endast" under mitt namn.. :/
    är oxå på bim+2 :)
  • alexander2011

stickningar/värk i underlivet o det drar i höger sida av magen/ägsstocken? mens på g inom dagarna då eller?

• alexander2011

alexandra: tack men sj tror jag mensen. känner mig inte gravid

• alexander2011
    Tuvalina skrev 2012-06-03 23:04:34 följande:
    Jag har inget kort på RFSU men det ligger här bredvid och lyser blankt och tomt!

men då :( hoppas du får ett vettigt svar av testlagret
  • alexander2011

mensen ahr inte kommit än o jag ahr inte testat på 5 dagar. ska avvakta lite till. hade äl för 18-20 dagar sedan nu om jag kände rätt. använde inga stickor denna gången.

har mer o mer värk sen flera dagar så den morde ha kommit nu eller senast imorgon. drar o stramar på höger sida av magen o kissar hela tiden iaf idag så om det inte är grav så är det uvi :(
    inga ömma bröst men yr. kan bero på dålig sömn oxå. aja det återstår o se :)  

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-05 06:11:34 följande:
    ska du inte testa 
    nää inte än
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester