• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dagens. känner mig optemistisk ändå idag :) har haft "mensvärk" i 8 dagar nu men eftersom mensen inte kommer så KAN det vara nått ändå, eller? hoppas iaf. ska forsätta o testa tills tant röd kommer.

Hade äl den 16-18:e maj och värk sen igen den 22:e. har inte testat med äl tester denna månaden så detta är bara vad jag tror.

NÅN som har erfarenhet att rfsu (de lila). brukar de ge skuggor när man håller upp dne mot ljuset? gårdags ser jag ett sträck men det är svårt o få på bild :S   
  • alexander2011
    kan se nu ett svagt sträck på rfsu när det har börjat torka Förvånad vanligt?
  • alexander2011

gårdagens o dagen (underst) och dagens ensamt. är det bara jag som ser? brukar de kunna ge sträck när de har torkat, snälla kan nån svara?
  • alexander2011

asså jag ser sträck på ditt test men är det rätt färg? jag råder dig o testa imorgon igen :) lycka till

ska trixa bilden åt dig o se om man ser tydligare 

• alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-10 11:40:48 följande:
    Alexander och Loa: ser streck på era :)
    Åhh vad glad jag blir Solig
  • alexander2011

Loa: mitt program accepterade inte ditt kort :( hahaha. jag kan inte redigera med mitt program asså

• alexander2011
    MirandaMay skrev 2012-06-11 09:06:15 följande:
    Tusen tack för era kommentarer! Jag är superpirrig, testade tidigt imorse igen men det blev inte nån större skillnad från igår kväll. Möjligtvis liiiiiite tydligare men inte mycket. Fick inte till riktigt lika bra bild men här är dagens test iaf. Äl + 8.

WOWW att du får sånna sträck så tidigt. jag säger GRATTIS
  • alexander2011
    Nu har jag ringt bm idag. känner mig lite nere just nu.

verkar som att mensen hoppat över denna månaden oxå. vi går in på 9:e försöket. tydligen är det inte ovanligt att den hoppar över men det är så jobbigt. det KAN hända att jag inte har äl !! Jag skulle kontakta bm igen när det ahr gått 1 år sen vi startade så ska jag få en remiss till gyn.
    jag vill veta att allt står bra med äggledarna/äggstockarna o veta om jag får äl eller om jag behöver mediciner för att få igång den.

vet inte om det är lönt o ta ett test idag. troligtvis så kommer de idag på eftermiddagen.     
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester