Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
här drog jag upp kontrasterna lite
samt skärpan och klarheten...
Åååå swea, stackars dig...är ju en oro jag oxå bär.....gå vidare med fp då får du svart på vitt...kramar i massor. Självär jag på väg till gynakuten...blöder o har småkramper igen så jag kanske inte ens behöver oroa mig för kub-resultatet.
Mini, jo det gör dem nog...frågan är om man vill se det själv...jag vill ju bara ha goda nyheter...
Tack mini, men jag ställer nog in mig på det värsta... Så blir allt annat bara glada besked
Binegear....du kan kontakta vården redan nu...man räknar inte från senaste missfallet utan hur länge ni försökt...det är gratis inom landstinget...stoppa upp bitterheten ngnstans och vila upp dig nu. Kram
Du har rätt att få hjälp via landstinget som jag sett, inga lån behövs. Börja med ett samtal, kanske kan du/ni oxå få träffa en kurator el psykolog för att reda ut tankarna lite...bitterhet är aldrig bra, bättre att lära sig konstruktivt tänkande.