• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Camilla: nä jag behöver inte vinkla. Det är inte så som det va i förrgår men då såg jag klart och tydligt det vita strecket som ska bli rosa.
    Ser det när det ligger plant och jag ser det i alla vinklar .

• viochdu

Camilla: fick ju såna test iförrgår och igår. Idag är det inte likadant. Men jag är absolut inte övertygad på låååååånga vägar.

Har fått så många fuktstreck På TL så känns som en vana med dom här strecken.

Men eftersom dom andra dagarna har inte bäst på test gett mig såna här streck så får man upp hoppet lite. Försöker ha is i magen men allt jag vill göra är att pinka igen och igen allt för att se om strecket är kvar !

• viochdu

MissM: all cred till er som kan gå så där och vänta. Jg tycker det är bättre att få neg på stickan än att gå hundra tusen ggr på toa för att se om mensen kommit. Vill med ha sånt tålamod som ni som klarar det

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester