• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helen: ;) det värmde att höra!

• Knasten83

Helen: du kanske är lite extra fertil!? Vissa har ju betydligt lättare för det.
    Hade riktigt ont igår, idag känns det knappt så jag hoppas och önskar att vi prickade. Hade ju sex 2 dar innan också.

• Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-06-12 06:36:28 följande:
    Hoppar in o tittar till er i mellan åt... ( följer bland annat dig knasten) Håller mina tummar för dig...

Själv är jag i v 26 nu och känner mig redan stor som ett hus.. Många frågar om det inte är dax än... =)  

söt du är!! Jag blir alltid lika glad när jag ser att du är inne och uppdaterar! Hjärta
    Tänk va tiden går! v 26!! Härligt! Ingen magbild så vi får se? *nyfiken*

Mår du bra?   
  • Knasten83
    HelenFr skrev 2012-06-11 22:46:00 följande:
    Definitivt inte extra fertil, tog över två år att bli gravida denna gången...

nähä, åh då va det två lyckoträffar!! Skrattande
    angie91 skrev 2012-06-11 23:27:56 följande:

knasten : ja hade såå ont att j åkte t akuten.. dom hitta inget .. men ägglossning hade ja ...

vi hade bara sex 1 gång.. o nu e ja i v 8 <3

håller tummarna <3

hihi, DÅ hade du ont!!
    Jag fick sådana hugg i förgår att jag fick stanna upp och stå stilla stunder. Kändes som en stor svullen äggledare som va på vippen att explodera! Hoppas det bara va ett fiiiint ägg som ville leta sig ut och hitta en spermiekompis! Flört 

• Knasten83
    Inelg skrev 2012-06-12 06:19:49 följande:
    Tjejer.
    Kände super skum igår hela dagen och för att vara ärlig i några dagar, tex vaknade av hugg i vä äggstock och ömma bröst igår natt... går in på detaljer sen.. måste dra till jobbet.
    Tog detta test imorse bara för att.. Skulle vara så jäkla mkt flyt om jag skulle blivit gravid bara 2 v efter MF. Skäms

Vad säger ni???

undrar också om du fått neg efter mf? Annars ser det ju toppen ut!! Skrattande
  • Knasten83

Äl+1 idag... Tur vi bokat resa idag så vi åker på torsdag, ngt annat att tänka på! :)

Hatar att vänta!

• Knasten83

Jess: hihi! :)) ja! Ska ta med mig lite test för vi stannar där tills det är äl+12! :) ååååå va jag önskar! Vi ska dessutom hälsa på mina svärföräldrar som har sitt sommarhus där och det hade varit mysigt att få berätta face to face, det kunde vi inte med dottern eftersom de bor så långt borta.

• Knasten83

Skumbanan; jag har alltid bruna flytningar flera dar innan mens :( hoppas det inte betyder mens för dej!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester