• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja JP skrev 2012-06-21 11:16:36 följande:
    alexander,på gott och ont,gott ändå om den kommer nu så du kan börja på nytt.så du slipper vänta mer.

rundaringar,äh testa

ja det känns skönt om den skulle komma igång nu
  • alexander2011

pimpim: tycker oxå se mig ett brett fint sträck
  • alexander2011
    PimPim1 skrev 2012-06-21 13:06:10 följande:
    Ja jag tog morgonurin. Jag har köpt ett cb-digital för att få ett svar som inte går att feltolka men samtidigt är jag rädd att det ska visa EJ gravid för att jag testat för tidigt. Har du någon uppfattning om clearblue-testen verkar lika känsliga??
    asså jag vet ju sj att jag fick inte garvid på bim+4 men plus på bim+12. såå OM du får inte gravid nu så avvakta 2 dagar o ta ett nytt igen
  • alexander2011

såhär ser de ut pimpim i fäärg :)

• alexander2011
    PimPim1 skrev 2012-06-21 13:10:12 följande:
    Oj alexander! Har du trixat med mina bider:) Vad har du gjort :) Tror du det ser lovande ut? Tack för att det finns människor som är snälla och engagerar sig i ens våndor!!:)
    hahaha, vet sj hur det är. är inne på försök 9 nu :(
    jag har ökat kontrasten bland annat hmm jo det ser ju brett ut fast det är svagt. köp ett till cb ist o ta den imorgon med morgonurin. blir det starkare eller tydligare så ta cb digital i övermorgon 
  • alexander2011
    rundaringar skrev 2012-06-21 13:10:42 följande:
    Nej, nu ger jag nog upp faktiskt tog nyss testet med märket "preg" och fick så negativt som man bara kan få.. Varför får man pos med TL och neg på andra? jag blir så jävla ledsen! Och jag som tyckte att testet i morse var starkare än igår.. Fan..

ähh fan vad tråkigt :( kontakta TL o klaga!!!!
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-21 22:51:04 följande:
    Gick ni nu? Jag testade ju igen! :))
    bild :)
  • alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-06-21 22:06:38 följande:

Blev tipsad om att ja skulle kolla med någon av er ifall ni känner till späksträck från testlagrets tester nr.120517?? Hoppas, hoppas inte!

Jag har fått spök på deras tester med det LOR:nr har även lagt in massa bilder på det tyvärr. tryck på visa endast under min bild så kan du bläddra bak några dagar så kan du se hur de ser ut o läsa lite om de testerna som jag ahr tagit
  • alexander2011

igår kom mensen oxå här. 16 dagar sent :(

Har alla haft en fin midsommar. har inte hunnit sitta inne alls över huvud taget det sista.
    igår var det full rulle hemma. Jag jobbade till 14.45 och han inte mer än att komma hem o byta om förens sambons syster med familj kom till hans mamma o pappa.

Hos dom åt det klassiska midsommarmaten och en tradition spela KUBB. och tro på fan. ska det inte alltid smådugga hahahaha.
    Fick även se alexanders kusin. såååå söt, 4 månaders kärlek :)   

det blev en lugn kväll igår.jättemysig verkligen.

Nä nu ska jag jobba    

• alexander2011
    rundaringar skrev 2012-06-23 04:29:24 följande:
    I morse så tog jag sista testet med testlagret. Svagt men tydligt plus! Inte mycket starkare än dom andra, men det syns stegring. Ska iväg och jobba snart så skulle ta ett test men tog då med billiga testers test. Negativt! Hur sjukt förvirrad kan man bli?! Nog allt för att jag bara hållt mig i 3 timmar knappt, men det borde ju ge utslag ändå? Kan spökstreck ge stegring och ändå plus som syns "relativt" tydligt? För strecket är rosa, och jag behöver varken lampa eller vinkla det för att se.

Suck! Gravid eller inte?
    bild!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester