• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Evig kärlek skrev 2012-07-12 22:29:29 följande:
    Alexander2011: tack för trixandet. Håller med... Det är negativt. Men bara äl+6 så förväntade mig inget annat. Får återkomma med test om ett par dagar :)

tycker jag :) bara o säga till om du vill att jag ska trixa. nått kul måse jag göra medans jag väntar på att testa hihi
  • alexander2011
    Angeliic skrev 2012-07-13 20:12:12 följande:
    Det här med att känna ägget - vet inte om det var det jag kände igår. 

Brukar aldrig känna något alls emellan mensvarven - så vet ej heller aldrig när jag har ÄL (om jag inte använder stickor såklart). Men igår så högg det till i tjejmagen, samt bak i ryggen - precis som mensvärk. Höll på lite fram och tillbaka ett tag. Och mens kan det verkligen inte vara än - 12 dagar kvar till BIM. Så det funderar jag lite på vad det kan ha varit. Den här månaden har jag gett mig bäng på att få det där plusset så vi har haft sex varje till varannan dag hela månaden än så länge så jag hoppas verkligen det tar sig denna månad!!  

precis så har jag oxå känt. hade jätteont i ryggen igår i ryggsluet/svanken precis som innan mensen o är på äl+3 idag
  • alexander2011
    Angeliic skrev 2012-07-13 21:41:23 följande:
    Hoppas det är ett got tecken för oss! Glad

Låter ju superbra!! Hoppas det blir lika bra för mig! Skrattande

hoppas jag med :)
    Jijii skrev 2012-07-13 21:39:58 följande:
    jag hade ont i ryggslutet i en och en halv vecka efter (då jag tror att jag hade) ÄL.

Har tagit 4 tester med svaga plus
    GRATTIS :) hppas det väntas samma för mig med :)
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-15 08:57:35 följande:
    Meja: söta du!! Snaaaart kommer test-analyserandet!!! :) gullig du är som tänker på mig!

Hur mår du själv? När beräknas äl?

har du testat  nått än?

är inte vi på äl+5 nu? jag ahr bara 1 test hemma o det är med lotnr 120517 o jag VET att den ger spök så jag vågar inte testa den förens tidigast om 5 dagar :( 
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-15 21:35:59 följande:
    Alex: jag är på äl+6 idag, testat. Bara skugga, som vanligt men är ju så tidigt!

hade inte vi äl samtidigt eller har räknat fel?
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-15 21:35:59 följande:
    Alex: jag är på äl+6 idag, testat. Bara skugga, som vanligt men är ju så tidigt!
    vill oxå testa ju :S ähh kanske kan slösa en imorgon bitti bara för att sen kan jag inte testa ige förens måndag hihi
  • alexander2011

stillat mitt testbegär lite, helt meningslöst igentligen :S äl+5

• alexander2011

vet sj att dessa har gett spök förut men ser ni nått?
  • alexander2011
    Lurifixen skrev 2012-07-15 23:43:08 följande:
    Det här är asjobbigt
    tog ut sprialen för två veckor sedan
    vet inte nå när jag har Äl eller mens...
    Så jag testar mig.. dumma kärring! Jag testar om jag är gravid Drömmer 
    TUR jag har en hel del gamla test från TL liggandes hemma. egentligen har datum gått ut. Men whata fuck!
    Då slösar jag ju på dessa i mina ovetandes tider istället för på "riktiga"

Men har en fundering.. hur har ni alla råd att springa och köpa CB hela tiden? dom e ju dyra.. 
    undrar jag med hahaha, de är svindyra
  • alexander2011
    malin7878 skrev 2012-07-15 23:46:04 följande:
    Alexander: jag ser faktiskt ngt svagt på testen. Hoppas det blir starkare

jag hoppas ju oxå gvetvis. börjar bli drygt nu. detta är 9:e försöket :(
    det borde inte igentligen synas nått nu rent logiskt eftersom jag är på äl+5  enbart o jag vet att dessa har gett mig spök innan men visst kan man kanske ana nått
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester