banantelefon skrev 2013-02-13 05:51:32 följande:
viochdu: Att inte känna något är positivt :) under 6 försök så hade jag alla symptom man kunde ha och alla betedde sig olika från gång till gång. Då tänker man ju att NU, nu är det dags! Men icke :/ På försök nummer 7 kände jag ingenting och TADA! Plus på stickan :)
Jag hoppas det är så oxå. För jag känner nada. Men jag brukar inte ha en massa känningar heller. Mer än att brösten börjat verka någon dag efter ÄL men nu INGET som sagt.
Och jag tar crinone (progestreon) som jag trodde skulle ge mig ännu mer ömma bröst. Men icke.
Visst v,3 har inte passerat ännu. I morgon är jag där. Sen får vi se hur det brakar iväg över helgen.
Jag har dock tappat hoppet helt (läs nästan ;)) Känns så långt bort.
Äl+6(7) idag. Kan vara 5. Fick pos på Äl stickan dag 13 men då va oxå första gången jag testade. Brukar ha pos i två dgr . senare på kvällen va det neg igen. Så antar att jag kankse skulle haft pos på dag 12 oxå om jag hade testat.
Sak samma. Vi hade dock bara sex dag 10, 13 14 15. Men en lite spermie ska ju räcka.
Får se vad som händer. Har precis innan ätit en kur för min slidkatarr som jag slutade med några dgr innan ÄL och den gör så att alla bra bakterier även dom försvinner. MEN har som sagt crinone som hjälper att bygga upp en slemhinna Och de började jag ta på dag 15 så kanske att musen har hunnit bli bra innan ägget kommit ner.
Blev en hel novell. ha ha. man sitter nästan och diskuterar med sig själn när man bara svammlar så här.