• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenemedh: Tycker det sitter rätt men färgen känns lite för grå... Testa ikväll igen om du nu har testat starkare med kvällsurin innan...

• HelenFr
    A0508 skrev 2012-07-20 15:28:54 följande:
    testar få upp bilden igen här...

taget idag på bim alt bim -2 (jag hoppar lite mellan mensen från 26-28 ibland 22 dagar mellan)

Vad tror ni??

Jag skulle säga att du är gravid och våga mig på ett grattis :)
  • HelenFr
    linasld skrev 2012-07-20 21:27:20 följande:
    Hej, undrar om man kan få lite extra ögon här... Har fått spökstreck två ggr tidigare men tycker inte att de har varit såhär tydliga då. Vill inte bli så besviken igen som jag har blivit de andra gångerna! Rynkar på näsan
    Vad tror ni, såhär starkt borde väl inte ett spökstreck vara? Är jag verkligen gravid??? (Testet tagit idag på bim)

Du är definitivt gravid, så starka spökstreck har jag aldrig sett... Grattis! :)
  • HelenFr

Helenemedh: Alltså det finns inte en endaste liten risk att ett embryo skulle ta skada av alkohol så tidigt i en graviditet, eftersom embryot inte tar upp något från dig än. Därav spelar det ingen roll om man dricker till exempel innan man vet att man plussat. Det enda som kommer att påverkas är ditt eget psyke möjligtvis.

• HelenFr
    mammanca skrev 2012-07-26 13:50:21 följande:

provar en tredje gång. ursäkta!
    Grattis, det finns nada tvivel :)
  • HelenFr

Visst känns det jobbigt efter 8-9 månader när man har försökt men jag måste nog ändå hålla med om att svårt att få barn är lite att ta i... Det är ju inte förrän efter minst ett år man får söka hjälp ju och de som verkligen har svårt för att skaffa barn oftast försöker långt mer än så...
    Däremot så är det klart att det är kämpigt när man verkligen hoppas och vill så mycket...

• HelenFr

Meja: jag kan ana ett svagt streck, mycket likt mitt eget som jag plussade med, i alla fall på bild... Hur ser det ut i verkligheten? Mitt var också supersvagt men sedan blev det starkare...

Ulricaz: tyvärr ser jag inget heller på dina men det är ju tidigt än så ge inte upp

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester