Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

telgebo skrev 2012-08-05 21:23:30 följande:
    Vad jag än skriver här så har jag bara fel, jag blir irriterad då jag vet att jag har helt annan info än er och jag blir mest irriterad på slemmis som alltid ska motbevisa mig så jag lämnar denna tråd nu.

Ha det bra alla och låt plussen hagla över er.
    jasså det låter så nu?????

Jag svarade på ett inlägg men men.....antar att det är en dålig dag i dag då eller?
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-08-05 21:26:35 följande:
    Typ en pinne som man tar ett prov från livmodertappen tror jag (rätta mig om jag har fel) men cellprov har du väl tagit vanligt någon gång hoppas jag?
    som en gigantisk tops typ ....stämmer med de prover jag har gjort också
  • slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-08-05 21:28:43 följande:
    Usch det påminner mig att jag borde göra celleprov. Hade förändringar för några år sedan som var tvungen att opereras ..
    uscha.. i väg med dig!!!!!

Jag hade jätteallvarliga förändringar 2001, läkaren som gjorde operationen "missade" att informera mig om HUR allvarliga det var det talade min gyn senare om vid ett återbesök. Jag gick o tog cellprover var tredje månad sen i ren panik, hade ju inte ens blivit gravid första gången då och var livrädd..... Men det har inte varit något sedan dess som tur är men jag predikar jämt och ständigt hur viktigt det är att gå o ta cellprov. Det var mitt första cellprov någonsin jag tog då 28 år gammal...SKANDAL!
  • slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-08-05 21:29:28 följande:
    Jag tror både telge och slemmis kan mkt om detta och har båda starka personligheter, då brukar det bli sådär..

Jag tycker också slemmis har svar på allt, men antar att det beror på att hon KAN mer ;)
    ja och att jag är en besserwisser men det vet Telge, vi har ju för tusan mailat en hel del :-/

• slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-08-05 21:40:00 följande:
    Japp. Inte så konstigt det hettar till med jämna mellanrum.
    nä det gör det ibland... tror och hoppas att Telge kommer tebax snart.
  • slemtorsk i din bralla

Haha..jo nog för att jag har en fetto katt men han är brun i väger "bara" 8 kg...Alice är en leonberger-tös på 2 år...ligger just nu i soffan o väntar på att bolt ska springa final..

• slemtorsk i din bralla

Tror att det kan finnas bilder på henne i mitt album forumbilder på min profil, har ju massor på henne så klart, är ju min bebis men sitter på telefonen nu så jag kan inte lägga upp i tråden

• slemtorsk i din bralla
    Xianghua skrev 2012-08-06 10:52:43 följande:
    Hejsan!

tänkte bara fråga om CB Digital - är det bättre att hålla den under urinstråle eller doppa i urinprovet? Vad tror ni?
       Har fått oklart resultat på RFSU i fredags.
    jag doppar alltid.. tycker det skvätter för mycket när man håller den i strålen.. det ska ju inte komma något på displayen om jag inte minns fel. Är ju mycket smidigare att kissa i en kopp och doppa.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester