• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mellans skrev 2012-02-15 12:33:08 följande:

Vet att man inte ska kolla efter tiden gått ut..men så här ser det ut nu..Taget för ca 1 timme sen.Det andra kortet jag la ut va taget inom tiden.

visst ser man ett rosa streck och färgen är nog för mkt urin va
  • sweasmamma
    Radioactiive skrev 2012-02-15 12:23:34 följande:

dagens skörd, känns som de blir svagare eller ser iaf ut så på bild, i verkligheten syns de bra precis som innan, fortfarande svaga, blödningen snart borta fortfarande ont i rygg å mage.

har oregelbunden cykel så när äl vart vet ja inte, skulle kunna vart den 30 å lutefas brukar vara 14 dagar.

ser ff
  • sweasmamma

nä!!!! får nog ta mig tusan bli dr idag !!! känner mig febrig illamående samt "tung" i livmodern...sjukt rädd att det är fel på mig alltså !!!

• sweasmamma
    Radioactiive skrev 2012-02-15 12:43:27 följande:
    Ska ringa bm idag, så får vi se vad hon säger :)
    bra idè
  • sweasmamma
    Petra 334 skrev 2012-02-15 12:36:47 följande:
    Tig ett nytt gravtest imorse på sticka som visade svagt plus. Apoteket nästa efter jobbet måste ha ett digitalt!
    har du bild
  • sweasmamma
    Petra 334 skrev 2012-02-15 12:58:37 följande:
    Sweasmamma - Likadant som det jag la upp igår.
    aha sry,vet inte vilket det va =)
  • sweasmamma
    mellans skrev 2012-02-15 13:09:23 följande:
    Det hade jag när jag plussade med sonen..hade magkatarrskänsla och sura uppstötningar..hade så ont så fick åka till akuten och där frågade dom direkt om jag var gravid..plussade nån vecka senare :)
    ja alltså så känner jag sen är ju hungrig men liite svårt att sätta i mig mat då jag mår illa,sjukt mkt uppstötningar,som jag får surt kräk i min (ursäkta)
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-02-15 13:14:41 följande:
    ja alltså så känner jag sen är ju hungrig men liite svårt att sätta i mig mat då jag mår illa,sjukt mkt uppstötningar,som jag får surt kräk i min (ursäkta)
    mun
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester