Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
var är alla testerna??? Jag går o jobbar en stund och det är bara snacka om cravings liksom?!?!
Men får väl lägga in mitt då... i början av denna graviditeten kunde jag inte äta NÅGOT... jag mådde så jääädrans illa.. Milkshade gick bra och te med honung och mjölk.. någon gång festade jag till det med en rostad brödskiva...mådda AS eftersom jag hade praktik/jobb 7-17 varje dag och jag hade egna klienter och utredningar som tvunget måste vara färdiga innan jag slutade....
Det släppte straxt efter midsommar...och sen dess frukt, juice och fisk....när vi var på semester i Riga var det mycket rent kött...inga feta såser eller skit utan rent fint kött och stekta grönsaker. Vi rörde ju på oss flera timmar om dagen också så jag behövde nog lite "tyngre" mat än frukt och fisk, gick ner 1,5 kg på de dagarna