• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Godmorgon experter!! Skrattande

Jag är så kluven med mina ältest! Alltså jag har ju äl nu, det både känner jag och ser på apotekets tester men testlagrets visar inte så skarpt?!
    Jag kan väl lita på apotekets??? För visst är de positiva?

• Knasten83

Jess: jo jag testade, såg ut som det på morgonen ungefär.. Men tror du kan kan lita på att jag har äl nu?

• Knasten83

Whoeix: åh stackars.. Men du, det behöver inte va så! Tappa inte hoppet nu. Har du gått över bim?
    Kan du inte visa testen? Man tycker olika om det där vet du ;)

• Knasten83

Whoeix: precis som jag trodde- det e visst stegring vännen! Det har bara inte hunnit hända så jättemkt- det kommer!!!!!

• Knasten83

Whoeix: förstår din frustration!!!! Håll ut! Ser fram emot morgondagens test, tror det kommer va en klar skillnad då!!

• Knasten83

Nu är det färdigsexat på beställning den här vevan ;)

Nån rackare kan väl hitta rätt, snääälllaaa!?!?

• Knasten83

Meja: :)) hoppas jag också!!

Jaså ni hade bröllopsdag igår? Vi har på lördag! Men det e bara äl+5 så det kommer inte visa ngt på själva bröllopsdagen. Annars hade det varit en fin present till mannen :)

Åh, snart är det din tur!!

• Knasten83

Meja: grattis själva! Glömde skriva det såg jag. Hur länge har ni varit gifta?

Ja, varför ska det ta sån tid att få till det? Har man bestämt sig så ska det bara gå. Inte sant?

Igår skrattade vi oss genom hela akten, liksom helt "osugna" och allt gick mot oss men till slut kom vi till skott. Det är ganska jobbigt efter att tag att ha sex på beställning, man tappar liksom sugen lite..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester