• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-25 16:13:31 följande:
    VAAA? Tror du? Hjärta
    Menar JA Skrattande
  • Jennie83

Liten Léonie: Jag vet ej när jag har BIM, fick ju MF o mensen har ej kommit tillbaka, men tror typ onsdag torsdag åt veckan el så om den ska följa de vanliga.
    men NEG på gravtest efter mf ha jag fått o neg på hcg provet via blodet så de inte från mf detta sker =)

• Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 16:16:34 följande:
    Jag säger som du sa till mig... DU är gravid! När va BIM sa du?
    Haha ja =) men vågar ännu inte hoppas riktigt än,=)
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 16:25:57 följande:
    Sorry jag har hunnit glömma att det varit ett MF, tror och hoppas verkligen att nån har flyttat in.. Det ser så ut.. Känns det så? Du som vet sen innan? Glad
    Men du... det där med ytliga blodkärl på brösten som jag har, känner du igen det?
    Odetta skrev 2011-12-25 16:20:51 följande:

Jag tycker jag ser på båda...håller tummarna för dig!

ja jag vet   men har som sagt fått en tid på kvinnokliniken nu på tisdag...pessimisten i mig tror ju inte att det finns något där, bara ännu ett jävla mf som kroppen inte verkar fatta bättre att släppa ifrån sig...men optimisten i mig....ÅH VAD JAG HOPPAS!!!!

Jo hoppet är ju den sista som lämnar en =)

Ja brösten ha blivit lite annars på mig emd men e inte säker, plus att jag ahde ons-tors att ja fick som molvärk i magen, o blev illamående.
    Ja brösten förädras nå j*vulska iallafall på mig, som du säger väääldigt ytliga blodådror och mök runt bröstvårtan haha
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 18:13:10 följande:
    JA LÄTT.. Jennie, har du drabbats av samma "gravidblindhet" som jag? Haha!
    E de sant, jaa jag tycker de e så svårt o se.

men de syns alltså något?
  • Jennie83
    Saga09 skrev 2011-12-25 18:14:25 följande:

Snubblade på denna tråd.. vad tror ni om detta?
    BIM-2 idag och egentligen borde jag inte kunna vara gravid då jag "missade" ÄL med typ nån dag...
    Ser ut som positivt!!! Grattis!!
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 18:18:15 följande:
    Det är så att man får titta till men jag ser något absolut.. Lite som mitt RFSU, svårt att se men det finns där...
    Va det nu ikväll?

ja de e taget ikväll. jo de va de ja tyckte med
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 18:28:18 följande:
    Jag tror att det är mkt svagare när det väl syns på stickorna/andra testen eftersom jag själv fick över 5 svaga CB innan det blev något alls på stickor/andra märkens test och då kom dom ett efter ett.. Jag tror det går vägen för oss Jennie Glad
    Ja så va de för mig också n sist då de blev mf också, o med pojkarna har jag bara testat med CB inga stickor alls.
    Ja jag hoppas på det, fö oss båda!! Och att de inte ska j*vlas för nån av oss =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-25 18:18:51 följande:
    jaaaaaaaaaaa.plus!!!!!!!!!!!
    ÄR de så??????????? =P  de va de sist du sa de också =P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester