• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Langtarmassa

Såg ju ett plus igår och min kompis också och ett svagt även i morse. Men nu tog jag ett rfsu å där kunde jag inte se nånting, dessutom så blödde jag lite nu.. Tror CB-testen lurade mig. Fast två stycken känns väldigt elakt :(

• Fröken Smilla
    Langtarmassa skrev 2011-10-16 18:19:51 följande:
    Såg ju ett plus igår och min kompis också och ett svagt även i morse. Men nu tog jag ett rfsu å där kunde jag inte se nånting, dessutom så blödde jag lite nu.. Tror CB-testen lurade mig. Fast två stycken känns väldigt elakt :(
    Mitt CB var tydligen också ett spökstreck, började också blöda nu. Dumma CB, nu ska jag inte köpa dem mer.
  • slemtorsk i din bralla

men usch fy fan vilka kramper jag har.. mensvärk i all sin ära men det krampar verkligen i magen... sen går det över en stund och så kommer det kramp igen...riktigt ont gör det..bläääääääää... tycker synd om mig nu faktiskt  :-P

• Lufsan
    Lindis1974 skrev 2011-10-16 20:04:32 följande:
    Ser inget tyvärr Lufsan.
    Okej... men det är något där. I verkligheten syns det solklart. Ingen tvekan. Men jag kanske har blivit galen eller nått... 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester