• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TessLiihten skrev 2012-08-15 15:49:47 följande:
    Knasten: jag kommer också vara här 17;30 som stöd!

vadå ska hon testa igen 17.30 :)
  • alexander2011
    kohler12 skrev 2012-08-15 16:08:29 följande:
    jag vet inte vill kanske inte se ett - igen :) men nu när jag mår så dåligt fortfarande fast värre så ska jag köpa ett på apoteket där min kille bor, bara hoppas att han får larm på brandstationen så jag kan gå dit utan problem hahaha 
    ok :) ska du testa sen idag?
    viochdu skrev 2012-08-15 16:14:00 följande:
    Kohler: måste du vänta på det? Vet han inte om?

Alexander: ja, med digitalt.

Ni som beställer från billiga-tester, hur fort brukar det gå?!
    Åhhh :) spännande :) kommer garanterat stå 1-2 veckor på :)
    TessLiihten skrev 2012-08-15 16:06:56 följande:
    Alexander2011: Ja
    Solig

• alexander2011

Måste få låna era ögon. ÄR det en svag skugga där eller är det bara groparna som får det att se ut så? kan nån hjälpa mig mig att se mina förra bilder o jämföra med testet nu när det har torkat, snälla.
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-15 17:28:52 följande:
    Hahaha!! Jag är redo nu!!!!

Wihoo :) lägg upp bilden NU!!! har väntat länge nu
  • alexander2011
    Sötnöten skrev 2012-08-15 17:32:04 följande:
    Jag har inte läst här på SUPERlänge, men det e så himla roligt å komma in här, fast jag inte känner nån av er, å läsa i den här goda stämningen här inne! 17 alltså vad Goa ni e mot varandra! Å va ni peppar sjysst!

Hejja Knasten!
    underbar stämming här :) vad alla stöttar varandra hihi. många har man följt länge :)
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-15 17:35:06 följande:
    Förkrossad....
    NEJ :( men jag tror at det är såhär. Det är helt enkelt bara för tidigt!!!
    jag fick sj negativt innan jag plusade :) plusade dryga veckan efteråt. så ge inte upp. massa massa styrkekramarHjärta 
  • alexander2011
    Sötnöten skrev 2012-08-15 17:35:25 följande:
    Alex, ja jag har ju läst tyst i typ ett år eller så, bortsett från de 2 sista månaderna när jag inte hunnit! Men så roligt å se alla glada över sina egna å andras plus!

:) håller du sj på att försöka?
  • alexander2011
    Sötnöten skrev 2012-08-15 18:31:50 följande:
    Nej det gör vi inte.. Jag tycker bara det e roligt å läsa.. Kanske om nåt år eller så!
    men det är lätt o fastna här :) alla är så goa o stöttande här inne trots lite små gnabb emellanåt hihi
  • alexander2011

tjejer!

tog ett test för nån timme sedan igen och jag är kluven. vet inte om det är en skåra i testet eller om det var ett svagt svagt sträck. jag måste låna era ögon, både jag o sambon ser men svagt.

jag kommer bombardera er med några bilder. den färskaste asså nytagna är det fuktiga testet dvs de ensamna testerna o de man ser två på är den översta från i eftermiddags och understa från ikväll. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester