• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-08-17 06:16:04 följande:
    Åh alex, jag är så ledsen!! Jag ser inget på dessa test men du är ju faktiskt bara på äl+9. Fast det känns tungt... i know!!

SNAAAAART måste det fan va vår tur gumman!!!!! 

Jaaa jag tycker det :( nu måste det bli våran tur. jag blir så arg, besviken osv jämnt.

Hur har det gått för dig??? tagit ett test nu? 
  • alexander2011

Ok dagens. måste låna era ögon igen. NU skiter jag fullständigt i att testa några dagar. men iaf. NÅN som ser nått? ge mig lite hopp
  • alexander2011
    Odetta skrev 2012-08-17 08:31:49 följande:

Jag tycker att jag kan ana något. Är det bästpåtest test? Så såg mitt ut när jag tog ett CB och DockMorris och fick mina första tydliga (om än svaga) plus. Jag håller tummarna att det är samma för dig
    Ja det är det, vet inte om jag ser nått svagt eller inte. blir tokig på detta men man kan ju alltid hoppas äl+10 idag
    Skrutt 83 skrev 2012-08-17 08:39:01 följande:
    Alexander: visst sjutton är det ett svagt rosa streck där!!! Håller tummarna stenhårt!!
    Tror du :) åhhh vad glad jag blir man denna månaden 'är ja pessimistisk :(
    Kuckeliku skrev 2012-08-17 09:29:19 följande:
    Alex: du behöver inte våra ögon för att få hopp, det FINNS hopp, det är ju flera dagar kvar!!

Det spelar ingen roll om du tar ett blankt test idag det kan vara ett knallrött streck på Bim.

Joo du ahr rätt. det är några dagar kvar så än finns det hopp :)

• alexander2011
    JMLTmamma skrev 2012-08-17 09:40:38 följande:
    alex jag trixade med din bild då jag ff såg nått....

jag ser som sagt......

Tack för trixningen men som sagt det är så svagt att det likaväl skulle kunna vara ett fuktsträck :(
    Trixxy skrev 2012-08-17 09:50:57 följande:
    Jag vill inte vara negativ...men jag ser faktiskt ingenting bara markeringen där strecket skall vara om ens det.
    Jag vill inte göra någon annan ledsen, men jag är iaf ärlig.
    Alex: prova testa om några dagar igen.
    Jag ska vänta några dagar med att lägga ut fler bilder OM jag inte får ett tydligt sträck :)
  • alexander2011
    Gummsan skrev 2012-08-17 10:21:31 följande:
    Någon som vet? Om det kommer ljusgult slem kan det vara slemproppen eller bara gamla flytningar.

det kan vara slemproppen. så var min när den gickförst sen kom resten 3 veckor senare o då såg det ut som en äcklig snorklösa Kräks brun/gul/vit
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-17 12:44:08 följande:
    Hur mkt foslyra ska man äta varje dag.?

Jag köpte en blandning mellan B6 B12 och Folsyra. Fick för mig det skulle vara bra?
    400 mg om dagen. jag tog aco-kvinna. den innehålller det man ska ha :) åt det oxå hela grav
  • alexander2011

mensvärk :( ge mig f-n på att den kommer i dagarna.

Tyst det är i tråden idag  

• alexander2011
    Kuckeliku skrev 2012-08-17 14:32:01 följande:
    Alex: brukar du få mensvärk så här tidigt?!

Jag tog ett test, kom ett spökstreck ialf, kan lägga upp d eftersom d är så tyst..

jaa gör det :)

nja, nä igentligen inte. det har kommit o gått emellanåt men för det mesta känns det inget alls 
  • alexander2011

kukeliku: tror du? jag undrar asså?
  • alexander2011
    Kuckeliku skrev 2012-08-17 15:09:25 följande:
    Alex: shit va sjukt d känns när du trixa..

Men alltså jag tog ett test den 10 de som ja la upp å nån skrev tom grattis. Sen tog ja ju ett till typ 3 dar senare som var BLANKT. Aldrig sett ett blankt. Men ja får ju i princip alltid spök så allt e nog som vanligt..

Flörttror allt ändå att det kan vara nått. när hade du bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester